Moldvarp Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Veit det.. Kommer til å kjøre forsiktig når snøen kommer :p Men uansett, if var mye dyrere på delkasko også.. Tror Terra er blandt de rimeligere... Tror eg skal sjekke opp med Terra forsikring eg..! Alltid greit og vite om det går ann og få det billigere! cheers Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Terra er billige, ryktene tilsier at de er noen jævler når det gjelder utbetaling av penger ved ulykke. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirrumsen Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hm, synes faktisk Primera er billig å forsikre i forhold til en del andre biler som har vært aktuelle for meg. På min P11 2-liter betaler jeg 4800 i året, fullkasko. 70% på tredje året. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhenr Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 eg betaler 9600 i året for en 2000 modell stv 1.8. Fullkasko med gratis alt mulig. 30% bonus hos Enter Forsikring (nissan familieforsikring kaller dei det) Siter http://Http://www.hhenr.com/ 2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feltsvin Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hvorfor er primeraen så jævlig dyr å forsikre?? Hørte på forsikring på bilen i dag. Primera 1,6gx 97`modell. På if skulle de ha godt over 50000 for å ha bilen der. På gjensidige skulle de ha i underkant av 13000 i året. Er vel ingen tvil hvor jeg skal ha bilen? Primera har verken så jævlig mye hester (100) eller er noe spesiell ungdomsbil? Betaler ca 2500,- i året for å forsikre min Primera GT i gjensidige. Delkasko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 betaler16000 i året hos sparebank1 på 2001 1.8 med full kasko er vist den beste forsikringa i det firmaet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 eg betaler 9600 i året for en 2000 modell stv 1.8.Fullkasko med gratis alt mulig. 30% bonus hos Enter Forsikring (nissan familieforsikring kaller dei det) Nesten det samme som eg betalte for min 2000 modell kombi 1.8 når eg kjøpte den.. Etter det første året, og avtalene til Selgeren ikkje gjaldt lenger.. så ble det litt dyrere.. Men ikkje så dyrt som 16 000....!! Rundt 11 000 bare.. Men det er da pokker meg dyrt nok det og! :deng Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg