andre_sveen Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Hei. Skal bytte ut frostvæsken med ny. Hvordan tømmer jeg radiatoren? Audi 80 s 87 mod 1.8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 skru av den nederste slangen på radiatoren. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_D_R Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Jepp. gjorde det på min for litt siden. Men ikke bare skru av den som er i unn av radiatro hvis du skal tømme hele systemet, for da må du skru av den som går fra den lille boksen hvor termostaten sitter for da tømmer hele motoren seg også. Siter -88 Audi 80 1,8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Hvist man skrur av temostathuset, er det lurt å bytte o-ring. Disse plastikk husene bøyer seg over tid, så det kan i noen tilfeller bli vanskelig å få tett. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonBambus Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 start motoren og la den gå i et halv min. da vil det komme litt ekstra :) motoren tåler å gå en pitte liten stund uten kjøle vann. Siter Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd Audi S2 Coupe 1991 - Solgt Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D Mazda RX2 1972 - Prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg