Glenn` Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=856946 Ja...som sagt går alt etter planen skal jeg å kjøpe denne bilen neste helg.Har sagt til karn at jeg skal ha den,fordi den virket veldig grei. Dette er gjort med bilen som jeg vet om: -97mod b230fk ca.140000km -Ny t16 hybrid turbo fra 850 t-5r -Justerbart bensin og turbotrykk -Grenn filter -BSR trimchip -3" JT med 1 lyddemper -Innvendig: Alt svart delskinn fra 940 med strøkne R-Sport trekk Ellers er det jo 17" eiker sommer og 15" vinter og SPERRE :D :thumb .Han har nylig hatt komp- og trykktest på motor samt byttet olje på motor/gir/bakaksel.Han sa bilen var rustfri og tectylbehandlet under. Så jeg lurer på hva jeg burde være oppmerksom på?Og om noen kanskje vet noen om bilen? Takker for svar :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Alt så igrunn greit ut, bortsett fra at det er en 740. Hvor i alle dager ble det av 240 planene dine:( ?? 240 for alle penga!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 hehe...fant liksom aldri 240.enten er di for dyr med god motor men dårli drivverk..ellers er det bare søppel hele bilen...eneste jeg ikke likte med den er jo fargen da.liker ikke hvit bil.men går jo ann å lakkere senere.resten virker jo bra.pent med add-on styling.er ikke overdrevet og passer bilen veldig pent Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Så grei ut den der, bra motor.... Men utifra utseendet så kan det jo hende den har blitt hardt kjørt...... Med en gang du får en rustflekk på hvit bil, ser det meeeget stygt ut. Ha heller litt is i magan og kjøp dæg skikkelig 240! Bare å vente og se..... jeg ventet i over et år, og var heldig og kom over et meeget bra eksemplar. skal ikke poffs her på forumet selge børsa si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 joa.det skal han.men har ikke penger i rævva heller da ;) han kjøpte bilen for 2 år siden.da var den vanlig tic med orginal motor og rødt interiør.han har byttet alt selv Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 En 740 er bedre og kjøre enn en 240 sett at de har samme understell etc. Men man har jo flere muligheter med 240. Får mere gromme ting til 240. 240 kan bli helt værst :D Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 En 740 er bedre og kjøre enn en 240 sett at de har samme understell etc. Men man har jo flere muligheter med 240. Får mere gromme ting til 240. 240 kan bli helt værst :D nei, 240 er myyyyye bedre Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 En 740 er bedre og kjøre enn en 240 sett at de har samme understell etc. Men man har jo flere muligheter med 240. Får mere gromme ting til 240. 240 kan bli helt værst :D 240ien har bedre kjøreegenskaper....! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Men man har jo flere muligheter med 240. Får mere gromme ting til 240. 240 kan bli helt værst :D Som hva da? Kjørekomforten i en 740 er ihvertfall bedre spør du meg, men jeg skal ikke starte noen flamewar. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Som hva da? Kjørekomforten i en 740 er ihvertfall bedre spør du meg, men jeg skal ikke starte noen flamewar. spør vi deg? LENGE LEVE 240!!!! Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 vil nu på stå at 740 er bedre å kjøre en 240 men kem byr seg det er en volvo, begge er jo like grom når man gjør no med dem punktum :) Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 får også utrolig mye grom til 740, så ja. og alt som passer i en 240 passer på en 740 med div mods Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 få bort 1000metrene, øyelokka og bytt ut eiker'ne med noe 18" så blir det der en serdeles smud bil:D *gjør ikke noe om det drite nede på bakdøra forsvinner heller..er min mening ihvertfall;) siklepå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 nei, 240 er myyyyye bedre 740en er jo en bil med mye bedre kjøreegenskaper orginalt. Den er mer behaglig og kjøre og tar ugjevn vei bedre. Bilen er en del breiere og det hjelper fælt på. Dessuten er det mye bedre seter i den. Som hva da? Kjørekomforten i en 740 er ihvertfall bedre spør du meg, men jeg skal ikke starte noen flamewar. Du får jo mye mer gromme ting til en 240. Noe av grunnen til dette er jo fordi 240 og 242 mye blir brukt i bil cross og rally. Det er veldig lite 740 i bilcross og rally, ergo mindre spesiallaga deler til det. Som for eksempel glassfiber dører, Pleksiglass vinduer, Bur etc. Det mener nå jeg værtfall, jeg syns det er mye bedre utvalg av gromting til 240 enn 740. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 740 er gubbebil. End of discussion. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg