Singh_Supreme Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Hei! Dette er min Første ps work så det er ikke det beste men det som er gjort er: Senking Toning av ruter Røde baklykter Fjærning av håndtak Fjærnet noen STORE lys ved frontfangeren Sotet blinklyset. Ps: bilen min kommer til å se ut noe av dette når jeg er ferdig.. Håper dere liker det!! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Ingen som likte den:( Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VgRD Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Likte den jeg :D Er ikke helt topp, men hvis det er din første mod så er du veldig godt på vei Stå på man! hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Dårlig klipp, ved hjulbuene, og ved speilet.. :) Fet bil! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 den var fint...grom bil.. men ser at du har fjernet dør handtaket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Fet den. Men vær litt mere nøye som de andre sier. Og ikke sot front vinduet så mye. Bra for første mod! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 fet bil, liker tyskerfelger bedre når det er så lavt.... lavere bil = bredere felger :D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 ser ikke bilde jeg:S:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg