Gå til innhold

Bensinprisen!!

Ranger emnet


Hazert

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Allt over 7kr litern er allt for mye.

 

Ble rasende når jeg så hva denne feite Solberg kua svarte når hun ble spurt om Høyre ville gjøre noe med bensin prisen.

 

Nei rautet fettberget, vi vil heller redusere avgiftene på nye biler slik at folk kan kjøpe nye, mere økonomiske biler.

TYPISK Høyre politikk.

 

Hvilken rolle spiller det for Ola dunk? har han ikke 350000,- å kjøpe bil for, har han sikkert ikke 300000,- heller (som om de skulle ta så hardt i)

 

Nei, kun lønnsadelen ville tjene på dette, vi som kjører i 10-20 år gamle biler vil ikke ende opp med nye biler med de avgifts reduksjonene Høyre eventuellt ville realisere alikevel

Skyhøye bensinpriser gir ivertfall ikke de som i dag ikke har råd til ny bil noen mulighet til å forbedre kårene.

 

Dagens gjennomsnittlig 15 år gamle bilpark ville ikke bli nevneverdig yngre med de marginale avgifts reduksjonene som kunne bli aktuellt :fire:

 

stem blankt. det finnes ingen fornuftige å stemme på.

stemmer du blankt har du ivertfall markert din misnøye med alternativene. noe du ikke får gjort med å sitte i sofaen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er nå den høye bensinprisen. Men hvorfor skal de som bor mere usentralt betale mere for bensinen enn de som bor i de større byene??

Det jeg ikke klarer å fatte og begripe. Lik pris for alle mener nå jeg.

Er jo faktisk avgift på transport av drivstoff og.

Ett eks:

De som bor nærmest raffineriet på Mongstad, må betale mere pr liter enn de som bor i Bergen. Hvorfor?

Jo fordi frakten blir beregnet i fra Bergen, og ikke fra Mongstad, der drivstoffet faktisk blir produsert!

Er så gale :hammer

 

BTW: en literpris på ca 9kr literen hadde vært helt greit.

Fastpris på drivstoff, med variable avgifter slik Hagen foreslår er genialt..mye av det andre han står for er ikke like bra, men nok om det..

Hva jeg stemmer forblir hemmelig for omverdenen, men frp blir det nok ikke..Punktum!!

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Steinkjer er det ca 9,25 nå. En kar som driver Shell her, som har starta en "krig" om bensinpriser. Har sett det nede på 8tallet også.

 

Men så har vi også en ubetjent statoil pumpe (trailer-fylling), som har hatt 9,90 på 98oktan det siste halvåret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg skal kjøpe meg diesel-bil og fylle på bondediesel (avgiftsfri). Den er jo ikke så dyr... :)

 

Da tar jeg meg bare en tur en gang i uka eller noe å fyller opp et par jerrykanner og tar med hjem cheers

 

Kjipt å bli tatt i kontroll, men det er vel heller sjelden det skjer... Pappa har kjørt bil i 30 år nå og har enda ikke blitt stoppa i en slik kontroll.

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår