Gå til innhold

Min Golf GTI 16V Wolfsburg Edition

Ranger emnet


mspower

Anbefalte innlegg

stemmer stemmer ;) bilen tåler verken snø eller blitz!!! :D slik er d bare...

 

og jeg har som sagt Bilder,men kjem meg Faen med ikke inn på denna sida hvor je kan fikse dæ!

 

hvis dekk ikke liker tråden så må dere jo ikke skrive i den vøtt!

helt frivillig!!!

 

har spurt om noen kan legge ut for meg,men har fått dårlig med respons..

 

Det er jo helt fantastisk utrolig at ALLE klarer å legge ut bilder utenom deg, men det er sikkert en helt logisk forklaring på det!

 

Og en ting, alle DRITER i hva du har gjort med bilen, folk er ikke her for å høre skrytesnakk om en jævla golf2, folk vil se bilder og om du ikke har skjønt det ennå så forstår jeg at du "ikke kommer inn på denna sida" hvor man legger ut bilder. Golf 2 er ikke langt på nær så spesiell bil at folk gidder å lese om hva du har gjort på bilen din (som forøvrig ikke er så mye heller), det er ikke en spesiell bil i det hele tatt. Og om du vil at folk skal ta interesse i tråden din (noe du sutra over at ingen gjorde i den første tråden din), så må du da fatte og begripe at folk vil se BILDER. Man blir KVALM av alt slik skryteprat og tull, og når dette fjortiss snakkingen din kommer i tillegg...så ja...

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo helt fantastisk utrolig at ALLE klarer å legge ut bilder utenom deg, men det er sikkert en helt logisk forklaring på det!

 

Og en ting, alle DRITER i hva du har gjort med bilen, folk er ikke her for å høre skrytesnakk om en jævla golf2, folk vil se bilder og om du ikke har skjønt det ennå så forstår jeg at du "ikke kommer inn på denna sida" hvor man legger ut bilder. Golf 2 er ikke langt på nær så spesiell bil at folk gidder å lese om hva du har gjort på bilen din (som forøvrig ikke er så mye heller), det er ikke en spesiell bil i det hele tatt. Og om du vil at folk skal ta interesse i tråden din (noe du sutra over at ingen gjorde i den første tråden din), så må du da fatte og begripe at folk vil se BILDER. Man blir KVALM av alt slik skryteprat og tull, og når dette fjortiss snakkingen din kommer i tillegg...så ja...

 

JEG kommer ikke inn på sida!!! skjønner du ikke no ell???

 

alle driter ikke i det.. alle er ikke som deg!!!

Man må få lov til å skryte av bilen sin hvis man liker den.. du syns ikke den er spesiell,men je syns heller ikke din er!!!

 

men hvis du sier at du vet at folk dirter i hva je har gjort med bilen, HVORFOR GIDDER DU Å LEGGE DEG OPPI DETTA DA??? ha ha ha ha ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG kommer ikke inn på sida!!! skjønner du ikke no ell???

 

alle driter ikke i det.. alle er ikke som deg!!!

Man må få lov til å skryte av bilen sin hvis man liker den.. du syns ikke den er spesiell,men je syns heller ikke din er!!!

 

men hvis du sier at du vet at folk dirter i hva je har gjort med bilen, HVORFOR GIDDER DU Å LEGGE DEG OPPI DETTA DA??? ha ha ha ha ha..

 

bruk et ftpprogram til å laste opp bilder, lettvint...... og mye lagringsplass....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja. en liten oppsummering FOR DE SOM BRYR SEG!

 

Nå som Bilen er godkjent,uten noen feil,så er d bare å kjøre...

grunnen til at jeg lot den stå i vinter var fordi jeg ante ikke åssen den såg ut under.. tenkte den kanskje skulle hatt en understellsbehandling,men d trengte den visst ikke! så nå kjører jeg bare den som regel.

 

iogmed at d ikke var så mye å gjøra med den,så har jeg ikke gjort noe med den heller nesten.. utenom d jeg har skrivi!

 

i vinter har jeg i allefall fått lagt opp nytt ledningsting til spreder.. for dem funka meget dårlig gitt... men er i orden nuh...

ellers har jeg vel bare gått å pussa,polert osv.. he he.. :P

litt lakkering har d oxo blitt,men ikke mye iogmed at den ska lakkes i løpet av april/mai.

 

Jeg har bilder,og dem blir lagt ut nuh regner jeg med!!! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skipper du jalla spacere å kjøper felger med lite impress! hehe

 

spacere er for pingler! :P :D

he he he he. d sa pappa å gitt..

men je syns sjøl at spacere er litt digg når d ikke blir mye..

men.. får se!!! har ikke spacere nå. så. får se hva je gjør når felgene ska på att =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal si deg hva du kan gjøre..

ettersom du skal lakke hele bilen, så er det en ypperlig mulighet til å valse hjulbuene, å da får du nok på samme felger som meg uten problemer, og uten spacere.. kjører du 9x16" med 15 i impress blir det bredt! hvertfall det hos meg!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal si deg hva du kan gjøre..

ettersom du skal lakke hele bilen, så er det en ypperlig mulighet til å valse hjulbuene, å da får du nok på samme felger som meg uten problemer, og uten spacere.. kjører du 9x16" med 15 i impress blir det bredt! hvertfall det hos meg!

valse hjulbuene? he he. forklar... høres spennende ut =D

åssen felger har du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG kommer ikke inn på sida!!! skjønner du ikke no ell???

 

alle driter ikke i det.. alle er ikke som deg!!!

Man må få lov til å skryte av bilen sin hvis man liker den.. du syns ikke den er spesiell,men je syns heller ikke din er!!!

 

men hvis du sier at du vet at folk dirter i hva je har gjort med bilen, HVORFOR GIDDER DU Å LEGGE DEG OPPI DETTA DA??? ha ha ha ha ha..

 

Kan vel sikkert diskutere hvem som skjønner noe her eller ei....

Ja er lov å skryte, skjønt at du liker det...for jeg blir kvalm!

Men siden du sier at ikke alle driter i hva du skriver, skal vi lage en poll om hvem som gidder å følge med en tråd uten bilder?

Henger meg ikke opp i noe som helst, synes bare du har godt av å høre det!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel sikkert diskutere hvem som skjønner noe her eller ei....

Ja er lov å skryte, skjønt at du liker det...for jeg blir kvalm!

Men siden du sier at ikke alle driter i hva du skriver, skal vi lage en poll om hvem som gidder å følge med en tråd uten bilder?

Henger meg ikke opp i noe som helst, synes bare du har godt av å høre det!

godt av å høre d faktisk. du har i allefall ikke no her å gjøra hvis du bare ska lage kvalme. er min tråd faktisk,så hvis je har lyst til å skrive og kanskje skryte litt av bilen,så må je kunne gjøra d!!!

 

prøver faktisk å forbedre meg! syns d går ann å forklare d på en skikkelig måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valse hjulbuene? he he. forklar... høres spennende ut =D

åssen felger har du? :)

 

Sikkert sett at bilen min er litt brei i fronten?

Hjulbuene har blitt valset/bredda for å få plass til felgene.. ( nesten plass :P )

 

Bilde002.jpg

 

NybilentilOleJohnny.jpg

 

Har disse felgene..

OJsHondaCivic.jpg

 

gatebil072.jpg

 

lysgrd023.jpg

 

Keskin KT1 Klassik 9x16"ET15..

 

 

da ble det hvertfall noen bilder i tråden hehe.. :P

 

men valsing hakke jeg peiling på, var gjort når jeg fikk den..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt av å høre d faktisk. du har i allefall ikke no her å gjøra hvis du bare ska lage kvalme. er min tråd faktisk,så hvis je har lyst til å skrive og kanskje skryte litt av bilen,så må je kunne gjøra d!!!

 

prøver faktisk å forbedre meg! syns d går ann å forklare d på en skikkelig måte!

 

hehe, er gøy dette!

Om du ikke har noe bedre å si enn å skryte av bilen din så må du da bare få lov til det, for er jo din tråd vettu.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår