mspower Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Brukbar den ja... Måtte ha noe annet enn vw denna gangen.. :thumb artigt å prøve no nytt vøtt:) lyst på no anna je å,men er kjempe fornøyd med golfen,så je har jo egentlig ikke no grunn. he he. eneste je syns er litt "vondt" med den er at d er sinther clutch.. he he.. blir vel vandt med d å;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Tøff bil, Linda :) Men skjønner liksom ikke heeelt hvorfor forrige eier har satt i sinter-clutch ? :hvaskjera Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Tøff bil, Linda :)Men skjønner liksom ikke heeelt hvorfor forrige eier har satt i sinter-clutch ? :hvaskjera Takk,Dan Henning:) hmm.. skjønner ikke d samme je hell. ska få sjekket om d virkelig er d:P he he.. alle som har testa sier d meeeen:P he he.. går jo ann å få no lignende å sikkert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Ikke den eneste nei. :) Syns bilen din ser veldig bra ut! Ligner til og med litt på min. Får håpe jeg treffer på deg en gang. Er i lillehammer stort sett annenhver helg. Må få studere golfen din litt :D coooool:D hi hi... så bra at du liker den å da;) hmm.. treffer meg nok ska du se.. ellers så kan du jo si fra når du er her?` studere bilen ja:P he he.. gøy... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 coooool:D hi hi... så bra at du liker den å da;) hmm.. treffer meg nok ska du se.. ellers så kan du jo si fra når du er her?`studere bilen ja:P he he.. gøy... Hehe.. Treffer deg sikkert en gang ja. Kan også si fra en gang ja.. Ingen umulighet det! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Hehe.. Treffer deg sikkert en gang ja. Kan også si fra en gang ja.. Ingen umulighet det! send meg msn adressa di på PM da?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 send meg msn adressa di på PM da?;) Done *titegn Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Done *titegn slik ja:) den er goooooood* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 synst bilen var tøff jeg:) lurer litt på en ting..sprederne har en slags ring rundt seg hører dette til fangeren eller er dette noe du har kjøpt? lurer i såfall på hvor hvis det ikke hører fangeren til... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 synst bilen var tøff jeg:) lurer litt på en ting..sprederne har en slags ring rundt seg hører dette til fangeren eller er dette noe du har kjøpt? lurer i såfall på hvor hvis det ikke hører fangeren til... tusen takk:D hmm. er ikke sikker je. trur d var med sammen med fangeren,men d kan je da kanskje finne ut!!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 det sitter orginalt rs4 gitter på fangeren og med tilhørende spredere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Pen bil :thumb Men "fytt-in-the-cat" for en elendig rettskrivning.. Ble helt sliten i hodet her, minner meg om sms`ene jeg bruker å få fra niesene mine... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Pen bil :thumb Men "fytt-in-the-cat" for en elendig rettskrivning.. Ble helt sliten i hodet her, minner meg om sms`ene jeg bruker å få fra niesene mine... takktakk:D elendig? he he. åssen da? kanskje no je kan rette på vøtt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 ikke noe som er bedre enn skikkelig lillehammer dialekt da gutt!:) skal jeg begynne med Døla dialekta mi så tror jeg du sliter enda mer, belive me!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 ikke noe som er bedre enn skikkelig lillehammer dialekt da gutt!:) skal jeg begynne med Døla dialekta mi så tror jeg du sliter enda mer, belive me!:D he he he. va re dæ han meinte ja:P he he he he he. skjønte itte detta helt ama.. neida... kan prøve å fikse litt på d je,men.. skriver som regel slik je snakker så!!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg