Pater Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Dan som ska ta Bilder.. lakkeringa ble først gjort på mandag som var. ble helt greit :) hva ble lakket da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 hva ble lakket da? vw logo på panseret.. ble ikke helt som jeg trudde,men ble da fornøyd. ikke noe alle andre har liksom.. er motivlakking... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 skal nok få ordna med noen bilder en gang :P ferie neste uke jeg såh! mye tid vil gå med til skruing av bil desverre Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 ikke noe som alle andre har? :P er da en mætt en sekk med folk som har golf, som har vw logoen på panseret da.. kanskje ikke lakkert men :) Spent å sjå her nå Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 ikke noe som alle andre har? :P er da en mætt en sekk med folk som har golf, som har vw logoen på panseret da.. kanskje ikke lakkert men :) Spent å sjå her nå Hakke sett mange som har d såpass lite og lakka som meg faktisk... men samme d ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 om jeg ikke tok heeeelt feil.. var det rosa :P * Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 om jeg ikke tok heeeelt feil.. var det rosa :P * d stemmer nok d gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Her har d skjedd lite,men nå legger i allefall lene ut noen bilder hu tok av bilen i går... fangeren har mistet fester,så den henger litt på sidene,men d ska fikses ;) ellers har jeg igjen litt å lakkere... men d får vente til vinteren er over. Bilen skal stå inne i vinter og ha d godt... : ) Ellers så ska je fikse tuning på bilen min når jeg får den ut att etter vinteren.. Drar til trondheim og får suuuper god pris med garanti!!! Det øker med 30 hk... Noe man merker veldig godt pga at newton øker veldig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Legger ut noen bilder jeg tok av bilen til linda i går etter at vi polerte den! :) Jeg synes bildene ble bra jeg da.. men folk har sikkert delte meninger om det,men legg de ut læll jeg :) : Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Tuuusen takk for all hjelp ,Lene : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Tuuusen takk for all hjelp ,Lene : ) ikke noe problem snuppis :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 nydelig bil :):respect Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 bare synd du ikke har orginal framfanger! Mye finere! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 nydelig bil :):respect tusen takk for d.. begynner å komme seg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 bare synd du ikke har orginal framfanger! Mye finere! :) Du synes d ja ;) delte meninger ;) heldigvis... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg