olehenri Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 mye betalte du hos holms? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 mye betalte du hos holms? pm sendt.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 hvordan er statusen på de bildene ? :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 bildene kommer :) bare jeg får finger'n ut av øre og polere bilen min og få med mspower på bildetagning :) må prøve å få hu til å posere på panseret på bilen sin og :) *ler* Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 bildene kommer :) bare jeg får finger'n ut av øre og polere bilen min og få med mspower på bildetagning :) må prøve å få hu til å posere på panseret på bilen sin og :) *ler* Gleder meg =D he he he. meg? på panseret??? jaaaaaaaa.. :P ehhh.. grett for meg ;) men da ska du på panseret etterpå ;) he he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 beste resultatet får du om du gjør det selv..... hadde bilen min på holms bilpleie, og syns jeg fikk det til finere selv, så jeg gjorde det opp igjen etter det.... drev på i 3 dager, ble stygg bra:popcorn :D Kunne ikke fått d bedre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 da var bakskjermen lakkert.. tatt bilder med mobilen,men.. prøve å få d inn på datan.. hmmm.. ble ikke no vagtreff på meg og golfen gitt :( min skyld... ble sjuuuuk :/ bah... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 har tatt noen bilder i dag! legger ut 1 for gøy nå! noe sier meg at golfen min og linda sin lider av samme sjuke :) (det som skjedde var HELT tilfeldig :) og ikke iscenesatt) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kVaKK|Akk Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Heheh, snåle greier.. To stakkars enøyde Golfer..! Ikke bra altså.. :p Men artig bilde..! =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 har tatt noen bilder i dag! legger ut 1 for gøy nå! noe sier meg at golfen min og linda sin lider av samme sjuke :) (det som skjedde var HELT tilfeldig :) og ikke iscenesatt) tuuusen takk for en hææææærlig kveld ;) og masse bilder.. merkelig d med lysene :/ men men. litt nice å :P he he hehe... så FOLKENS... Nå blir d bilder!!! =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kVaKK|Akk Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Blir saaker det, pruppen! Hehhe ;D Gleder meg til flere bilder! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Blir saaker det, pruppen! Hehhe ;DGleder meg til flere bilder! =) he he he.- prupp sjøøøl ;) Gleder meg til flere bilder je å... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kVaKK|Akk Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Heheh ;D Jaah, må få vist fram den snæxxi bilen din vett! =) Nå tar det nok ikke lenge før jeg får de nye hjula mine heller! Ble totalt 5824 kr for dem.. er ikke ille det om dem er tatt godt vare på! Men duu, åffer er ikke du på MSN nå? Synes du skal pelle deg dit ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 kjem mange fler i morra :) må bare gå igjennom de 221bildene vi tok :) gøy og ta bilder med deg mspower :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kVaKK|Akk Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Det er br Housey! Gleder meg til å kikke! =) Tok såpass mange ja... burde gå ann å få ut noen da! ;) Må joine jeg å engang jeg har ca rein bil! Ikkeno artig å ta bilder med mitt slitne gamle cam, etter jeg har sett åssen bilder det blir med ditt cam! ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg