olehenri Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 det er ikke far min ! :P dem skjønner ikke at bil er hobby, så, alltid no kommentarer hver gang jeg gjør noe, el kjøper noe til bilen.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 hvem veit.. Bare att pappaen min er inder kansje pappen din oxo er det? hehe! pappa er ifra østerrike, hvor ligg india i forhold da? hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 hehe... digger tråden her asss! off topic allll the time:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Var du ute å kjørte golf idag? Trur jeg møtte deg serru! :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 hehe... digger tråden her asss! off topic allll the time:P je vil ikke ha skylda for d i allefall :P he he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Var du ute å kjørte golf idag? Trur jeg møtte deg serru! :) he he. d kan helt sikkert stemme.. hmmm.. var d i lillehammer?? var litt rundt omkring i går ama. :P åssen bil kjørte du? når??? hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 he he. d kan helt sikkert stemme.. hmmm.. var d i lillehammer?? var litt rundt omkring i går ama. :P åssen bil kjørte du? når??? hvor? Var ca. kl. 20.00. på E6 ved Bjørns kro eller hva det nå heter. Kjører en hvit caddy nå jeg. Ikke så lett og legge merke til akkurat. :hello: Det ligna hvertfall på bilen din. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Var ca. kl. 20.00. på E6 ved Bjørns kro eller hva det nå heter. Kjører en hvit caddy nå jeg. Ikke så lett og legge merke til akkurat. :hello: Det ligna hvertfall på bilen din. d kan egentlig stemme.. sku til lillehammer å hente ei så ;) he he he he.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 hei linda! takk for turen i 16ven din:D vil nok si at den går braaa jeg da:D talas vel at en gong i lena;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 hei linda! takk for turen i 16ven din:D vil nok si at den går braaa jeg da:D talas vel at en gong i lena;) Hej Glenn:) Bare hyggelig.. gikk bra den,men husk at nå satt dekk to baki da:P he he he he... men var kjempe kooooselig at du ble med og at du likte den =D talas nok att ja.. er jo der så ofte nå je så...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Haha.. nå så jeg deg igjen :P Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hej Glenn:)Bare hyggelig.. gikk bra den,men husk at nå satt dekk to baki da:P he he he he... men var kjempe kooooselig at du ble med og at du likte den =D talas nok att ja.. er jo der så ofte nå je så...;) Kan u ikke komme til oslo og gi meg en liten kjøre tur oxo:P hehe.. Lurer på om det går godt jeg assa!:peace: Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Kan u ikke komme til oslo og gi meg en liten kjøre tur oxo:P hehe.. Lurer på om det går godt jeg assa!:peace: den går da vel som en vanlig gti 16v kr :P :jackinbox :peace: Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 den går da vel som en vanlig gti 16v kr :P :jackinbox :peace: hvordan går en vanlig gti 16V da? hehe Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 når jeg hadde pl motoren i min, så gikk den ikke halvparten så bra som hennes:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg