mspower Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 hehe, er gøy dette!Om du ikke har noe bedre å si enn å skryte av bilen din så må du da bare få lov til det, for er jo din tråd vettu. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 tusen takk for fiiine bilder...:)du har jææævlig råe felger.. slike vil je å ha.. og valse hjulbuene ska je tenke godt etter nå .. var pent :) NEI du skal ikke ha sånne!! :D kjøp keskin kt3 du, like pene de 12000 hos big wheels Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 NEI du skal ikke ha sånne!! :D kjøp keskin kt3 du, like pene de 12000 hos big wheels ta d med ro.. skjer ikke :P he he.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 heh.. nå har jeg sittet å lest mange sider om tråden til linda.. en ting skjønner jeg ikke.. hvorfor skal alle klage på bilen hennes? hun kjøpte den bilen for at hun likte den, ikke for at vi på bilforumet skulle sitte å klage på den.. ALLE bygger bil etter sin smak, omtrent som å sette m3 speil på en golf 2, noen syns det er pent, å mange ikke.. så syns at dere skal slutte å slenge komentarer om at dette er bare en kjip verson å greier! ønsker ikke å lage meg noe bråk med noen her eller noe sånt , men følte at det var nok "krangling" ! så håper vi slutter nå? sorry for ot linda!:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 synes du har fresh bil jeg;) Keep it up;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 synes du har fresh bil jeg;) Keep it up;) naaaah.. nå ble jeg gla :) tuuusen takk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 heh.. nå har jeg sittet å lest mange sider om tråden til linda.. en ting skjønner jeg ikke.. hvorfor skal alle klage på bilen hennes? hun kjøpte den bilen for at hun likte den, ikke for at vi på bilforumet skulle sitte å klage på den.. ALLE bygger bil etter sin smak, omtrent som å sette m3 speil på en golf 2, noen syns det er pent, å mange ikke.. så syns at dere skal slutte å slenge komentarer om at dette er bare en kjip verson å greier! ønsker ikke å lage meg noe bråk med noen her eller noe sånt , men følte at det var nok "krangling" ! så håper vi slutter nå? sorry for ot linda!:) Du har helt rett i d .. takk for fint innlegg.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 heh.. nå har jeg sittet å lest mange sider om tråden til linda.. en ting skjønner jeg ikke.. hvorfor skal alle klage på bilen hennes? hun kjøpte den bilen for at hun likte den, ikke for at vi på bilforumet skulle sitte å klage på den.. ALLE bygger bil etter sin smak, omtrent som å sette m3 speil på en golf 2, noen syns det er pent, å mange ikke.. så syns at dere skal slutte å slenge komentarer om at dette er bare en kjip verson å greier! ønsker ikke å lage meg noe bråk med noen her eller noe sånt , men følte at det var nok "krangling" ! så håper vi slutter nå? sorry for ot linda!:) Kunne ikke sagt meg mer enig! Stå på linda! Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Før jeg lakkerte speilene. Etter at speilene er lakkert og sommerfelgene er på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 bra det er mange som er enige med meg!:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Kunne ikke sagt meg mer enig! Stå på linda! takk ørjan.. :) lagt ut ett par Bilder da ;) hi hi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 fin bil!! :) skulle hatt en sånn en:P hehe en negativ ting, men det er jo med alle bila... er skiltet! :( ødelegger en del på utse`ende:( Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 fin bil!! :) skulle hatt en sånn en:P hehe en negativ ting, men det er jo med alle bila... er skiltet! :( ødelegger en del på utse`ende:( jah. he he he. er som regel noe negativt.. skiltet ja :P he he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 :/ men fin bil, skal ikke nekte på det! ;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 :/ men fin bil, skal ikke nekte på det! ;) Tuuusen takk :) flere Bilder kommer,men syns d er penest med bilder av bilen når den er ren je da.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg