olehenri Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 det der klarer du ! TRO MEG! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 det der klarer du ! TRO MEG! hehe Godt du har trua på meg :D hi hi hi hi.. klarer detta je :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Da var golfen godkjent da.. 1 LITEN feil,og d var håndbrekket som måtte strammes litt,men d gjorde dem der,så.. nå er den godkjent!!! JIPPIII!!! trudde aldri at den skulle væra såååå bra! Ville ikke bruke den i vinter pga salt,og ikke visste je åssen bilen såg ut under,men den ser ny ut under... hatt en fiiiin fiiiin fiiiin understells behandling såg d ut til! =D nå er jeg gla nå... puuuuh... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 sett du har vært ute å "råna" noen ganger på lhmr etter skolen. pen bil :) apropo det: housey jeg som blinka på deg i dag ved rundkjøringa volvo/vargstad.. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 det var det ja... stussa litt på det serru!.. var trøtt.. og sein.. hehe :) derfor det ikke var noen reaksjon fra meg :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 det var det ja... stussa litt på det serru!.. var trøtt.. og sein.. hehe :) derfor det ikke var noen reaksjon fra meg :) hehe møter deg ofte jeg på vei til skolen. ser bra ut golfen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 ser nå ut som alle andre golfer da... ekke til å sette mellom 2 stoler det gitt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 sett du har vært ute å "råna" noen ganger på lhmr etter skolen.pen bil :) apropo det: housey jeg som blinka på deg i dag ved rundkjøringa volvo/vargstad.. vemund meg du har sett??? he he he he. ble litt snakk mellom deg og dan her,så skjønte ikke helt. hvis d er meg du har sett,så må du blinke ell no da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 meg du har sett??? he he he he. ble litt snakk mellom deg og dan her,så skjønte ikke helt. hvis d er meg du har sett,så må du blinke ell no da:P ska blinke fra nå av. møtt deg flere turer men sitti på i andre biler de gangene liksom. dan: syns nå den er fin e Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 ska blinke fra nå av. møtt deg flere turer men sitti på i andre biler de gangene liksom. dan: syns nå den er fin e sto du på jysk i går kveld? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 ska blinke fra nå av. møtt deg flere turer men sitti på i andre biler de gangene liksom. dan: syns nå den er fin e he he he he he.. jau.. blinke neste gang.. er som regel ute hver dag egentlig!!! ;) =D mojjoooo å kjøre golf!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Dette er ikke en tråd om golf lenger vettu.... OT tråd kaller vi dette... Sjekka innom før for å se etter bilder og nye mods, men er faen meg ikke skjedd no her sia bilen var ny jo... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Dette er ikke en tråd om golf lenger vettu.... OT tråd kaller vi dette... Sjekka innom før for å se etter bilder og nye mods, men er faen meg ikke skjedd no her sia bilen var ny jo... ja dette er noe av det daueste jeg har sett, virker som om det har blitt laget en tråd som omhandler : "er så mooojjooo å kjøre golf" "kleeeemmmzz" "kooozzz" og alt idiotisk fjortiss drit...klarer tydligvis ikke å skrive norsk heller, sånn forbanna sms språk, bilder er også fryktelig vanskelig å legge ut...litt dumt også når bilen ikke tåler snø, tåler kanskje ikke kamerablitz heller! sick Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 ja dette er noe av det daueste jeg har sett, virker som om det har blitt laget en tråd som omhandler : "er så mooojjooo å kjøre golf" "kleeeemmmzz" "kooozzz" og alt idiotisk fjortiss drit...klarer tydligvis ikke å skrive norsk heller, sånn forbanna sms språk, bilder er også fryktelig vanskelig å legge ut...litt dumt også når bilen ikke tåler snø, tåler kanskje ikke kamerablitz heller! sick stemmer stemmer ;) bilen tåler verken snø eller blitz!!! :D slik er d bare... og jeg har som sagt Bilder,men kjem meg Faen med ikke inn på denna sida hvor je kan fikse dæ! hvis dekk ikke liker tråden så må dere jo ikke skrive i den vøtt! helt frivillig!!! har spurt om noen kan legge ut for meg,men har fått dårlig med respons.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Dette er ikke en tråd om golf lenger vettu.... OT tråd kaller vi dette... Sjekka innom før for å se etter bilder og nye mods, men er faen meg ikke skjedd no her sia bilen var ny jo... ehhh. har d ikke skjedd no.. har faktisk skrivi hva som e rgjort siden den var ny... men. kanskje den var så fin att je ikke trengte å gjøra stort??? heh... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg