Gå til innhold

VW bus

Ranger emnet


Mikaelbs

Anbefalte innlegg

Jeg så en gang i et bilblad om en fyr som hadde stylet(skikkelig pimpa) en bus Type 1 om jeg ikke tar feil. Blå/lylla perlemor eller camelon lakk og crom lisser. Må si at det er absolutte drømmebil, men om jeg søker på :google så kommer det kun opp "kjedelige" orginale biler. Kjedelig, ingen som har en skikkelige side eller kanskje kan hjelpe meg med å huske hvor jeg har sett den bilen før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener sikkert Type2 T1, altså en splitbus (-67).

Hvis du går på Narvesen og kjøper VolksWorld finner man ofte mange kule, skikkelig bra blad.

 

Ellers ligger det noen her:

http://www.kreativesjeler.net/~metz/bestofvw/splitbus/index.html

 

 

Men iom at dette forumet heter T2, altså baybus (68-79). Blir det jo det feil, men du finner også bay-bilder på den sida jeg linka til (ikke spør meg hvor splittbuss-forumet er).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
Du mener sikkert Type2 T1, altså en splitbus (-67).

Hvis du går på Narvesen og kjøper VolksWorld finner man ofte mange kule, skikkelig bra blad.

 

Ellers ligger det noen her:

http://www.kreativesjeler.net/~metz/bestofvw/splitbus/index.html

 

 

Men iom at dette forumet heter T2, altså baybus (68-79). Blir det jo det feil, men du finner også bay-bilder på den sida jeg linka til (ikke spør meg hvor splittbuss-forumet er).

 

Grunnen til at forumet heter T2, er nok at alle busser er TYPE 2, som igjen deles inn i T1-T5 etter karosseri. En Type 1 er en boble...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Grunnen til at forumet heter T2, er nok at alle busser er TYPE 2, som igjen deles inn i T1-T5 etter karosseri. En Type 1 er en boble...

Jeg veit godt hvordan typebetegnelsene er..

Kanskje du forklare meg hvorfor det er busser i T4 og T5 hvis det er dette som er bussforumet?

 

Jeg har prøvd tidligere å fortelle hvor tåpelig hele VW forumet her er inndelt, men det preller av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår