Viko Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Der har larsen testa CCR og repotasje om den dagen.. :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 jeg forventa egentlig "hahah jeg fant en sinnsyk teit feil" :hammer Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 hehe, las det på jobben idag. Jan Erik er teit! godt gjort å gjøre test av en koenigsegg så kjedelig! :iconsm Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 jeg forventa egentlig "hahah jeg fant en sinnsyk teit feil" :hammer Forventer nesten noe sånt ja! Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 jeg forventa egentlig "hahah jeg fant en sinnsyk teit feil" :hammer Fant en feil jeg ;) Bilen har 10" felger foran og 20" bak :hammer -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Jan Erik Larsen burde legge ned bilgreine sitt. Han har jo ikke peiling på bil,Kan heller ikke kjøre bil.Dette i tillegg til den dustete oppførselen gjør Autofil til ett dritt program med unntak av kjøringa til Tommy Rustad :fuckme2: Siter BMW 330 DAT 2003 Audi RS2 1995 Blå Audi RS2 1994 Sort (Delebil) BMW E36 Coupe prosjekt X Nissan 200 SX S14a Sportline 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motorhead Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Jan Erik Larsen burde legge ned bilgreine sitt.Han har jo ikke peiling på bil,Kan heller ikke kjøre bil.Dette i tillegg til den dustete oppførselen gjør Autofil til ett dritt program med unntak av kjøringa til Tommy Rustad :fuckme2: Helt enig! NRK skulle forlengst ha forlangt Rustad som programleder istedet for Larsen, som forøvrig skulle heller søke jobb som bilselger, noe han hadde håndtert ypperlig. Larsen kan ikke kjøre bil, noe han har demonstrert til de grader ved flere anledninger; toppen av kransekaka var da han pinte en S60R på en fransk bane til døde uten i forkant ha sjaltet ut ARS og ESP funksjonene . :deng Og hva f**n har snøskutere og cabincruisere å gjøre i et slikt program, om jeg tør spørre? Majoriteten av seerne bor ikke i Son eller på Finnmarksvidda! Siter - '94 Volvo 945 TIC 197hk Drive it like you hate it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Helt enig! NRK skulle forlengst ha forlangt Rustad som programleder istedet for Larsen, som forøvrig skulle heller søke jobb som bilselger, noe han hadde håndtert ypperlig. Larsen kan ikke kjøre bil, noe han har demonstrert til de grader ved flere anledninger; toppen av kransekaka var da han pinte en S60R på en fransk bane til døde uten i forkant ha sjaltet ut ARS og ESP funksjonene . :deng Og hva f**n har snøskutere og cabincruisere å gjøre i et slikt program, om jeg tør spørre? Majoriteten av seerne bor ikke i Son eller på Finnmarksvidda! Helt enig....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Og hva f**n har snøskutere og cabincruisere å gjøre i et slikt program, om jeg tør spørre? Majoriteten av seerne bor ikke i Son eller på Finnmarksvidda! Ja, helt enig! Dette er virkelig noe å hisse seg opp over! Bladet burde jo kun bestått av Volvo 240 og Sierra Cosworth - slik at det kun appelerte til brukerne på Bilforumet! Så teite dere er Autofil. :) - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Ja, helt enig! Dette er virkelig noe å hisse seg opp over! Bladet burde jo kun bestått av Volvo 240 og Sierra Cosworth - slik at det kun appelerte til brukerne på Bilforumet! Så teite dere er Autofil. :) Hvis Bilsport hadde lagd et tv-program ville nok det vært midt i blinken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Hvis Bilsport hadde lagd et tv-program ville nok det vært midt i blinken. skulle lagd det sammen med Max Power... :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 "auto", som i "autofil, betyr vel ikke "bil", gjør det vel? yummy Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 "auto", som i "autofil, betyr vel ikke "bil", gjør det vel? yummy Skal vi tro ordboka mi så kunne Autofil vært mye mye verre ja: auto s. (-en, -er, -ene) betegnelse for spanske religiøse skuespill i middelalderen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Syns Autofil er fett jeg.. Kult at det er med litt annet en biler..! Alt som har motor er moro! Egentlig så er det jo samme faen om Jan Erik ikke kan kjøre bil.. typen er jo morsom, det er jo en grunn til at Rustad er tatt med i showet også..! Syns dere kritiske folkens.. skal vel være glade for at noen gidder å lage Bil prog i Norge :) Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Og hva f**n har snøskutere og cabincruisere å gjøre i et slikt program, om jeg tør spørre? Majoriteten av seerne bor ikke i Son eller på Finnmarksvidda! vist f*** bor jeg i Son, men driter allikevel i cabincruisere :D Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg