Gå til innhold

The Liquid Civic


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

handler om å ha den komplette bil, tenkt deg om, hvor mange her i norge har bilen fullt av fangeren med luftinntak større enn frontruta og potter større en hjula, men med en strikkmotor under panseret? Det er mange, så at olehenri har fått seg en relativt diskree men god motor under panseret, samt en bil som er "stylet" på riktig måte, da kaller jeg det en komplett avbalansert bil. n

Så om du ser i forhold til mange andre biler, og smaken i seg selv, så har dere ingen ting å utsette olehenri på. Dere kan bare innrømme det, dere ville heller hatt bilen hans med vtec motoren enn uten :boxers

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handler om å ha den komplette bil, tenkt deg om, hvor mange her i norge har bilen fullt av fangeren med luftinntak større enn frontruta og potter større en hjula, men med en strikkmotor under panseret? Det er mange, så at olehenri har fått seg en relativt diskree men god motor under panseret, samt en bil som er "stylet" på riktig måte, da kaller jeg det en komplett avbalansert bil. n

Så om du ser i forhold til mange andre biler, og smaken i seg selv, så har dere ingen ting å utsette olehenri på. Dere kan bare innrømme det, dere ville heller hatt bilen hans med vtec motoren enn uten :boxers

 

 

WORD!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom ikke her å si du har den motorn å aldri giirer ned å drar den litt ut noen ganger;)

 

 

tja, senest 5 min siden :P

 

måtte tukte en focus stasjonsvogn :P ettersom det var fordi en med en slik bil kjørte fra meg når jeg hadde gamlemotoren, det er en av grunnene til at jeg bytta :P

 

så klart, det brukes av og til, men kun i aks, jeg ligger sjeldent over 100-110, folk som kjører som et helvete i gater og i nærheten av folk, er de jeg har minst respekt for her i verden, selvom det ikke betyr noe for dem

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handler om å ha den komplette bil, tenkt deg om, hvor mange her i norge har bilen fullt av fangeren med luftinntak større enn frontruta og potter større en hjula, men med en strikkmotor under panseret? Det er mange, så at olehenri har fått seg en relativt diskree men god motor under panseret, samt en bil som er "stylet" på riktig måte, da kaller jeg det en komplett avbalansert bil. n

Så om du ser i forhold til mange andre biler, og smaken i seg selv, så har dere ingen ting å utsette olehenri på. Dere kan bare innrømme det, dere ville heller hatt bilen hans med vtec motoren enn uten :boxers

 

:phatyo :happyhappy: :disco :spin

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, senest 5 min siden :P

 

måtte tukte en focus stasjonsvogn :P ettersom det var fordi en med en slik bil kjørte fra meg når jeg hadde gamlemotoren, det er en av grunnene til at jeg bytta :P

 

så klart, det brukes av og til, men kun i aks, jeg ligger sjeldent over 100-110, folk som kjører som et helvete i gater og i nærheten av folk, er de jeg har minst respekt for her i verden, selvom det ikke betyr noe for dem

var det bikkje i dænna da?:P vovv, vovv

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det stemme at jeg spotta deg i trondheim for noen uker siden.,.? en lørdags kveld mener jeg det var.. kom ivertfall en meget pen civic kjørende og den likna velldig på din.. :)

 

 

hmm, den var i tr.heim for motorbytte, som om de har brukt den ute, kan vel herr nippon svare på? :P

 

Jeg henta den hjem på tirsdag for 2 uker siden

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, den var i tr.heim for motorbytte, som om de har brukt den ute, kan vel herr nippon svare på? :P

 

Jeg henta den hjem på tirsdag for 2 uker siden

 

 

Hvis det var på en kveld så må det ha vært en ganske lik bil (har solgt en sølvfarga civic i Trheim tidligere som er litt lik på avstand..), men var det i dagslys kan det ha vært meg eller Karl.... Men i Trondheim?? Not likely, bilen har kun vært i bruk på Malvik ved testing....bortsett fra da jeg henta mr Liquid Silver på togstasjonen, men det var vel en tirsdag??? På dagen.... Hmmm... Mystifistisk... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke frekt ment, eller som en spydighet, men hvis du aldri kjører gris, aldri kommer til å være i nærheten av 180 km/h, aldri kræsje og alltid kjøre pent.. Hva skal du egentlig med en VTi motor da? Hadde det ikke da vært mer lønnsomt å hatt den motoren du hadde? ;)

 

 

Hva er problemet ditt? Hva er tøft med å kjøre fort? Hva er tøft med å kræsje?

 

Tenker du synes det er tøft en dagen du blir lenka til en rullestol, den kommer...

2001 Skoda Octavia 1.6i

 

1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet ditt? Hva er tøft med å kjøre fort? Hva er

Tenker du synes det er tøft en dagen du blir lenka til en rullestol, den kommer...

og den går hvertfall ikke i 180 :D

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet ditt? Hva er tøft med å kjøre fort? Hva er tøft med å kræsje?

 

Tenker du synes det er tøft en dagen du blir lenka til en rullestol, den kommer...

 

Så har vi den som ikke tar en spøk for en spøk da.. Kan like forbanna bli lenka til den jævla rullestolen i en A4, så usaklig kommentar..

OMG!

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår