Gå til innhold

The Liquid Civic


olehenri

Anbefalte innlegg

bilen mister jo sjarm hvis fargen må bort da :well

 

det er jo derfor den er så fin og :pray

 

men men, penger må man ha, å det er desverre dyrt å ha to biler :aug:

 

 

hehe sant så sant..

 

men hadde også vært gromt med noe candy lakk :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

ja da innleder jeg denna julaften med jobb og med å ønske alle dere bilfreaks en Riktig god jul! Kos dere masse !

 

 

Så til det jeg sitter å tenker på.. Tenker litt på hva jeg skal kjøre med Civicen på nyåret.. Motor, eller litt mer utseende.. Kom fram til at det mest fornuftige er utseende, har mere behov for det enn motor syns nå jeg..

 

Så, sitter da å tenker litt å glaner litt att og fram, dette er det jeg hittil har kommet fram til.

 

~ Nye Hovedlykter, Svarte ( De her , tror det hadde gjort seg med svarte lykter, tror det hadde passa med lister/grill etc.)

eller de her .. kanskje begge parene? :P

~ Lakke opp div riper og skader som høsten og vinteren har lurt frem..

~ Karbon panser ( tror det hadde blitt fett, i kombinasjon med svarte lykter )

~ Nye instrumentskiver

~ Anlegg

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da innleder jeg denna julaften med jobb og med å ønske alle dere bilfreaks en Riktig god jul! Kos dere masse !

 

 

Så til det jeg sitter å tenker på.. Tenker litt på hva jeg skal kjøre med Civicen på nyåret.. Motor, eller litt mer utseende.. Kom fram til at det mest fornuftige er utseende, har mere behov for det enn motor syns nå jeg..

 

Så, sitter da å tenker litt å glaner litt att og fram, dette er det jeg hittil har kommet fram til.

 

~ Nye Hovedlykter, Svarte ( De her , tror det hadde gjort seg med svarte lykter, tror det hadde passa med lister/grill etc.)

~ Lakke opp div riper og skader som høsten og vinteren har lurt frem..

~ Karbon panser ( tror det hadde blitt fett, i kombinasjon med svarte lykter )

~ Nye instrumentskiver

~ Anlegg

 

Høres da spennende ut dette.

Må bare si at 2x12" i coupe spiller friskt.. (kommer seff ann på anlegget).

Men skal du ha dobbel kasse så pass på og tilpass etter bagasjerommet på bilen. det er ikke akuratt den største plassen som du vet :P

men du har ikke tenkt noe på evt en ESi motor da? har ikke kjørt noe LSi selv, men må jo tenkte meg at det er ganske dødt?

- 94 Honda Civic Coupe

 

X 85 Toyota Carina 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres da spennende ut dette.

Må bare si at 2x12" i coupe spiller friskt.. (kommer seff ann på anlegget).

Men skal du ha dobbel kasse så pass på og tilpass etter bagasjerommet på bilen. det er ikke akuratt den største plassen som du vet :P

men du har ikke tenkt noe på evt en ESi motor da? har ikke kjørt noe LSi selv, men må jo tenkte meg at det er ganske dødt?

 

 

nah, gidder ikke det motor greiene tror jeg.. 101 hestern er faktisk overraskende sprek! passer for mitt bruk..

 

 

Tror nok ikke jeg kommer på 12" igjen.. har 1 10" nå, syns den spiller bra, så tenker det blir 2x10" jeg hvis det blir noe baki der..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da innleder jeg denna julaften med jobb og med å ønske alle dere bilfreaks en Riktig god jul! Kos dere masse !

 

 

Så til det jeg sitter å tenker på.. Tenker litt på hva jeg skal kjøre med Civicen på nyåret.. Motor, eller litt mer utseende.. Kom fram til at det mest fornuftige er utseende, har mere behov for det enn motor syns nå jeg..

 

Så, sitter da å tenker litt å glaner litt att og fram, dette er det jeg hittil har kommet fram til.

 

~ Nye Hovedlykter, Svarte ( De her , tror det hadde gjort seg med svarte lykter, tror det hadde passa med lister/grill etc.)

eller de her .. kanskje begge parene? :P

~ Lakke opp div riper og skader som høsten og vinteren har lurt frem..

~ Karbon panser ( tror det hadde blitt fett, i kombinasjon med svarte lykter )

~ Nye instrumentskiver

~ Anlegg

Haha, det ser ut som deler av lista mi faktisk..

Sorte lykter er rått, står godt i stil med sølvfarga biler har jeg funnet ut.. :D

Og av instrumentskiver bør du vurdere plasmaskiver, det er genialt pent..

 

Blir uansett spennende å følge med, tipper du finner på mye morro med den.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår