Gå til innhold

The Liquid Civic


olehenri

Anbefalte innlegg

Hm, sikker..?

Jeg møtte den i Sogndal (er hjemme en tur), men mulig det var en annen lignende. Vet eieren nettopp har kjøpt seg ny, for han har nettopp solgt sin røde MR2 Spyder, den som var i Dagbladet for en tid tilbake.

Den var vertfall mørk, hadde Broch B1-felger, angel eyes, og det stod en gjeng og beundra stereoen i bagasjerommet vertfall. Jeg var ikke helt edru, så det kan være en annen en. Fikk aldri snakka med eieren, ble stående å snakke med en i en Eclipse cab.. :P

 

Men når du nevner det, så mener jeg kanskje at den hadde vanlig bagasjelokk, samt baklykter som ligna mer på dine (blanke)..

 

 

er temmeligsikker.. var diskusjon om den der på honda forumet, var ei jente som hadde kjøpt den.. den har også akkurat kommi inn til landet.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da går jeg sansynligvis mot å bestille xenon en av de nærmeste dagene, er det flere som vil være med å kjøpe så si i fra, kanskje vi kan få det litt rimeligre hvis vi er fler!

Kittene er ikke så altfordyre heller egentlig!

 

Ta en titt her å gi meg tilbakemelding om noen vil, så kan jeg høre litt med de :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er temmeligsikker.. var diskusjon om den der på honda forumet, var ei jente som hadde kjøpt den.. den har også akkurat kommi inn til landet.

 

Hun jenta fra Gudbrandsdalen trakk seg hun, så det stemmer at den er i Sogndal nå ja!! Skulle bli henta torsdag ell fredag. Jeg var der på Onsdag og hentet denne http://www.nippon.no/VTi_sort_1992/index.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva sier politiet hvis du blir stoppet i teknisk? skulle parkere bak ved bryggeriet her om dagen og da sto bilen der.. hjulene går jo utenfor hjulbuene!

men uansett fin bil!

 

ps: kjører blå esc rsturbo!

 

 

 

hehe.. det vet jeg ikke du.. :P nesten så jeg ble stoppa en dag, men de rakk ikke gitt..

 

De er godkjente i det tyskevognkortet, og har tuv papirer på de, men hjelper vel lite..

Så blir jeg stoppet så er det bare å hive på noe annet og vise den, og slenge de på igjen etterpå..

 

dekkene er det eneste som ikke er godkjent.

 

 

 

du som har den knallblåe ? den ser faaan meg strøken ut!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jenta fra Gudbrandsdalen trakk seg hun, så det stemmer at den er i Sogndal nå ja!! Skulle bli henta torsdag ell fredag. Jeg var der på Onsdag og hentet denne http://www.nippon.no/VTi_sort_1992/index.htm

 

aki! hadde egentlig på følelsen at det kom til å skje! :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jenta fra Gudbrandsdalen trakk seg hun, så det stemmer at den er i Sogndal nå ja!! Skulle bli henta torsdag ell fredag. Jeg var der på Onsdag og hentet denne http://www.nippon.no/VTi_sort_1992/index.htm

Ah.

De har bytta baklykter vertfall. Fant bilen stående ved nabohuset til en kamerat nå nettopp, så fikk noen bilder med mobilen, men det ble jævli mørkt.. :P

 

Jeg hørte at han hadde kjøpt den i Førde og henta den nå inatt, men prisen stemte med de 132.000 annonsen krever..

Var forøvrig ikke han med den røde MR2 Spyderen som hadde kjøpt den, han hadde kjøpt noe annet.. :)

 

Forøvrig, er du på jobb rundt kl 19 imorra olehenri..? Er i nærheten av Hafslund-kontoret, så om det ikke er for mørkt da, kunne jeg titta på bilen om den stod der.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.

De har bytta baklykter vertfall. Fant bilen stående ved nabohuset til en kamerat nå nettopp, så fikk noen bilder med mobilen, men det ble jævli mørkt.. :P

 

Jeg hørte at han hadde kjøpt den i Førde og henta den nå inatt, men prisen stemte med de 132.000 annonsen krever..

Var forøvrig ikke han med den røde MR2 Spyderen som hadde kjøpt den, han hadde kjøpt noe annet.. :)

 

Forøvrig, er du på jobb rundt kl 19 imorra olehenri..? Er i nærheten av Hafslund-kontoret, så om det ikke er for mørkt da, kunne jeg titta på bilen om den stod der.. :P

 

 

jepp.. starter kl 16 på jobb jeg så da står den der tenker jeg.. hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det igjen olehenri, dritkul bil ass! :pray Dette var noe annet enn Golf III du hadde en gang.. Hvor går den nå forresten?

 

hehe, takk takk :)

 

MYYYE bedre enn golf! :D :D

 

3`rn går på Moelv, ei venninde av meg som kjøpte den, og venninde av tidligre eier :)

 

2`rn er visst vraka har jeg hørt.. jaja.. shit happends.. hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår