EspenS Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 da er jeg med på lyktene:P ja det varmer no j*vlig å må jeg si... den bilen var litt mye ja, meen skakke se bort i fra at jeg hadde tatt meg en titt nei :???: Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 hehe, gjennomført er den :P blir tøfft å se :) --- Tror de lyktene kan bli bra jeg.. så gir jeg beng i nye frontlykter og :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 gjennomført er den, til de grader å:P fronlyktene ere bare å beholde, mange som har dem, men fine erem:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 joa.. men angel ringene driver å tar kvelden og.. hehe.. men får se hva det blir til utover våren.. nok å koste på om dagen nå gitt.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 du får utnytte tjangsen nå, billig cf panser hos realcar i sverige. 2998.- sek ligger under Vinterrea/kolfiberhuvar http://realcar.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 hadde jeg bare hatt råd.. :P nok å betale på. på bilen denna mnd og neste.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Nippon var innom lillehammer i går med "The Real Tribal Civic" el hva han kallte den, ble litt inspirert av den ass.. hehe Integraseter ( sinnsykt godt å sitte i ) trekt i skinn, samt div interiør detaljer trekt i skinn.. Noen som har peiling på hvor man kan få tak i slike seter, og hvilke folk som kan trekke seter i skinn og interiør? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Nippon var innom lillehammer i går med "The Real Tribal Civic" el hva han kallte den, ble litt inspirert av den ass.. hehe Integraseter ( sinnsykt godt å sitte i ) trekt i skinn, samt div interiør detaljer trekt i skinn.. Noen som har peiling på hvor man kan få tak i slike seter, og hvilke folk som kan trekke seter i skinn og interiør? :P Nei nå juger du....den bilen har aldri vært på lillehammer....hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Nei nå juger du....den bilen har aldri vært på lillehammer....hehe Nei var bare en kopi ;) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Nei var bare en kopi ;) Hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hehe:D ble syk på integra seter og skinn int som den hadde ass.. hehe.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 ble syk på integra seter og skinn int som den hadde ass.. hehe.. Hehe, det koster jo mer enn snurre omtrent, jo.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 ble syk på integra seter og skinn int som den hadde ass.. hehe.. Du skulle ikke ha bøtte stoler du:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Nippon var innom lillehammer i går med "The Real Tribal Civic" el hva han kallte den, ble litt inspirert av den ass.. hehe Integraseter ( sinnsykt godt å sitte i ) trekt i skinn, samt div interiør detaljer trekt i skinn.. Noen som har peiling på hvor man kan få tak i slike seter, og hvilke folk som kan trekke seter i skinn og interiør? :P Den Civicen er noe av det styggeste jeg har sett! Men interiøret ser bra ut. Hondie her på forumet, eller Stylisten på Club Honda forumet her Integra stoler til salgs ;) Holder til på Gjøvik ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Skal ikke si at jeg hadde kjørt rundt i, eller kjøpt tribal civicen selv, men den er utrolig spesiell og litt kul og se på... Olehenri sin derimot, det er bil jeg kunne tenkt meg (helst med litt mer motor, men det er jeg ikke alene om å menne egentlig...) Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg