olehenri Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hm, skal hjemover i helga.. :(Faen. hmm.. hehe.. vanskelig detta :P Parker bilen ett sted a, så tar du tog hjem :P så kan vi ta bilde der din står :P :P :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 hmm.. hehe.. vanskelig detta :P Parker bilen ett sted a, så tar du tog hjem :P så kan vi ta bilde der din står :P :P :P Haha.. :P Sett bort fra det at det ikke går tog i retning Sogndal, så var det en god plan.. :P Skal mest trolig innom Lillehammer på vei hjem faktisk, men aner ikke når.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Haha.. :PSett bort fra det at det ikke går tog i retning Sogndal, så var det en god plan.. :P Skal mest trolig innom Lillehammer på vei hjem faktisk, men aner ikke når.. du får si i fra når du vet det da :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 du får si i fra når du vet det da :) Mellom 12 og 14 ca.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Kjeda meg i kveld, å her ble resultatet.. Ja bilen er ikke vaska! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 :hammer ...............eneste jeg kan si... hvis du først skal ta photoshoot så.... DROPP DEN JÆVLA 240`N DA GITT!!!!!!!!!!!!!!!! :hammer hehe ;) hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 :hammer ...............eneste jeg kan si... hvis du først skal ta photoshoot så.... DROPP DEN JÆVLA 240`N DA GITT!!!!!!!!!!!!!!!! :hammer hehe ;) hellothere Synes den 240'n gjorde det hele en del bedre jeg! ;) Snasen bil etter min mening :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 :hammer ...............eneste jeg kan si... hvis du først skal ta photoshoot så.... DROPP DEN JÆVLA 240`N DA GITT!!!!!!!!!!!!!!!! :hammer hehe ;) hellothere hehe.. var den eneste som gadd å bli med da! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Synes den 240'n gjorde det hele en del bedre jeg! ;) Snasen bil etter min mening :P hehe.. det var vel ikke tilfeldigvis eierens ord? :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 hehe.. det var vel ikke tilfeldigvis eierens ord? :D Skal vel ikke se bort ifra det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Skal vel ikke se bort ifra det :P hehe.. sjekk mediaforumet nå da.. de beste bildene ligger der.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Stilige bilder.. :) Møtte en en ganske stilig Civic ute nå inatt, og utifra VF-registreringen tipper jeg det kan være denne.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Stilige bilder.. :) Møtte en en ganske stilig Civic ute nå inatt, og utifra VF-registreringen tipper jeg det kan være denne.. :) den har blitt solgt til oppi gudbransdalen ett sted mener jeg å ha hørt :) fet den, men ikke min stil :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Stilige bilder.. :) Møtte en en ganske stilig Civic ute nå inatt, og utifra VF-registreringen tipper jeg det kan være denne.. :) den var tøff, så sint ut!...... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 den har blitt solgt til oppi gudbransdalen ett sted mener jeg å ha hørt :) fet den, men ikke min stil :) Hm, sikker..? Jeg møtte den i Sogndal (er hjemme en tur), men mulig det var en annen lignende. Vet eieren nettopp har kjøpt seg ny, for han har nettopp solgt sin røde MR2 Spyder, den som var i Dagbladet for en tid tilbake. Den var vertfall mørk, hadde Broch B1-felger, angel eyes, og det stod en gjeng og beundra stereoen i bagasjerommet vertfall. Jeg var ikke helt edru, så det kan være en annen en. Fikk aldri snakka med eieren, ble stående å snakke med en i en Eclipse cab.. :P Men når du nevner det, så mener jeg kanskje at den hadde vanlig bagasjelokk, samt baklykter som ligna mer på dine (blanke).. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg