Fres Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Ikke mange som har det nei! cred! :pray hehe... Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hehe :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobben Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Du bytter faen ikke den bilen på flere år enda, det er din 5 bil eller noe slikt på3 år? Bil er ikke alt her i verden.....samma faen om det er en interesse/hobby eller gal lidenskap... Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 jeg bytter bil når det passer meg, og når jeg føler for det! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 jeg bytter bil når det passer meg, og når jeg føler for det! bare morro med en ny bil iblant da :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 akkurat! --- Akkurat innom døra igjen nå, etter et bra CH treff på hamar, til tross for dårlig vær, så møtte det hvertfall 12 lokale Hondaer :) Mest civicer, en accord, en Integra Type R og en Acura Rsx :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 akkurat! --- Akkurat innom døra igjen nå, etter et bra CH treff på hamar, til tross for dårlig vær, så møtte det hvertfall 12 lokale Hondaer :) Mest civicer, en accord, en Integra Type R og en Acura Rsx :) Det var 14...:) Inkl en prelude du glemte å nevne...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 akkurat! --- Akkurat innom døra igjen nå, etter et bra CH treff på hamar, til tross for dårlig vær, så møtte det hvertfall 12 lokale Hondaer :) Mest civicer, en accord, en Integra Type R og en Acura Rsx :) Min "gamle" RSX???? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 såg en sort rsx i trondheim for noen uker siden med hvite skilt.. denne du henta tore? Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Min "gamle" RSX???? :D ja tenkte det kunne være den, vf regga, og nippon merker rett foran bakhjulene :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Det var 14...:)Inkl en prelude du glemte å nevne...;) ja sant det! :P takk! :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 såg en sort rsx i trondheim for noen uker siden med hvite skilt.. denne du henta tore? Tok inn den aller første RSX'n til Norge (og en av de desidert første til Europa...) februar 2004, og hadde den selv frem til desember 2005. Tok den inn fra USA (selvfølgelig....) Bilen går nå på Alvdal. Og det var denne ja.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 med en litt annen vinge en det jeg så du hadde når du var på lillehammer en gang med den :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Så tenkte jeg siden det skjer svært lite her, så legger jeg ut noen crappy bilder jeg fant på mobilen nå :P På Togstasjonen i Tr.Heim når jeg henta den etter swappet: På Lillehammer igjen Her er grunnen til at det kommer til å skje litt lite fremover.. Flytter om noen dager, 6 slike bygg som akkurat er ferdig, så skal leie en knøtt liten leilighet på hele 28kvadrat :P Bedre enn å bo hjemme :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 mye er den senka? har du justerbart hadde jeg jaggu droppa den litt mer:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg