olehenri Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 å da måtte jeg ha svar nr 600(!!) i denna tråden :P damn.. hehe Sitter her å funderer no jævlig på hva som skal gjøres med bilen fremover nå.. hehe.. Forandring fryder.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 å da måtte jeg ha svar nr 600(!!) i denna tråden :P damn.. hehe .....og jeg skal jaggu meg sørge for å være den som legger inn svar nr 666 !!!! onfiredevi onfiredevi onfiredevi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 hehe :P jeg tviler ikke :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Jau, da kom rattet mitt gitt ;) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Bilde : Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Pent ratt da:) Pris på no sånt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 sånn ca 1000.. hehe 71 dollar med frakt fra usa.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Herregud er det mulig! Leverte bilen for fiksing av div lysprob og slik i dag tidlig, å nei du sku sett hvordan han fjotten kjørte bilen inn i hallen.. Sku tru han trudde att`n kjørte en SUV, kødder ikke når jeg sier han max var 5 mm fra å knuse frontfanger/leppe i skillet mellom hallen og asfalten.. Fort kjørte han og! Faen te kop! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Herregud er det mulig! Leverte bilen for fiksing av div lysprob og slik i dag tidlig, å nei du sku sett hvordan han fjotten kjørte bilen inn i hallen.. Sku tru han trudde att`n kjørte en SUV, kødder ikke når jeg sier han max var 5 mm fra å knuse frontfanger/leppe i skillet mellom hallen og asfalten.. Fort kjørte han og! Faen te kop! :P Hehe, det er no dritt.. våkna en mårra av grom lyd + mye skraping! da hadde fattern blitt fri for strøm på sin bil, tok min bil å bøksa den på veien bak huset (IKKE vei egna for senka biler) slik at han kunne gi strøm til sin bil... var så hulete og lavt at jeg ikke fikk opp døra på min side!!! da er d lavt da!!.. hørte masse turtall og skraping å herjing... tror aldri jeg har kjefta så mye på min egen far, men dær randt begret over!!! :omfg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 hehe derfor har jeg alltid nøklene på meg. :D -------- MEN, er det noen som har peiling på hva pokker det er som kan ta å spise sikringen til skiltlys, h baklys, instrument lys, og parklysene ( samme sikringa ) De klarer ikke å finne det ut på verkstedet.. :S Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 hehe derfor har jeg alltid nøklene på meg. :D -------- MEN, er det noen som har peiling på hva pokker det er som kan ta å spise sikringen til skiltlys, h baklys, instrument lys, og parklysene ( samme sikringa ) De klarer ikke å finne det ut på verkstedet.. :S går sikkringen med en gang, eller over tid? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 med en gang Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Ikke dårlig jording ellerno på den kabelen du kutta i bagasjerommet til tåkelysa..? :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Ikke dårlig jording ellerno på den kabelen du kutta i bagasjerommet til tåkelysa..? :P jeg tror ikke det skal ta knekken på alt av de lysa :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 jeg tror ikke det skal ta knekken på alt av de lysa :P Viss den kutter med en gang er det stor sjanse for jordingsfeil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg