RS2-GTi Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Når har jeg lovet leeenge at jeg skulle få opp noen bilder av bilen min - men nå streika den bærbare min der jeg har bilder av hele byggingen, men håper å klare å få det meste ut i fra disken på pcen - så da kommer mere - men dette blir om en lite stund. Tenker da spess på turbokonverteringen. Men i allefall; Før: (bilen er mest rosa i lakken men det synes ikke på bildene...) Etter: Prosjektet var ment å bygge en diskret pen bil med turbo :) Jeg er rimelig fornøyd med forandringen i allefall :) Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Flere bilder ? gjerne av motor osv! Men bilen din har fått en fin make over, ikke helt min stil men helt klart ett særpreg :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Dette ble jo Knall !!! Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Flere bilder ? gjerne av motor osv!Men bilen din har fått en fin make over, ikke helt min stil men helt klart ett særpreg :) Takk da :) Flere bilder kommer etterhvert, har vært ganske stressa med sommertreff osv. Men jeg er med å bygger ekstrembiler hver dag på jobb (sånn utseendemessig), så ville ha noe annet enn styling som skriker etter oppmerksomhet :) At du ikke syntes det er din stil ser jeg bare på som et positivt tegn på magnfold. Bygget for at jeg selv skulle like den jeg :) Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostdogg Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 PENT! :) Denne var show å se på :) Håper på flere bilder, gjerne av motor. Siter - '00 Audi A6 2.7tt - '96 Nissan 200SX S14 x '92 Nissan 200SX S13 x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V x '95 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Takk da :) Flere bilder kommer etterhvert, har vært ganske stressa medsommertreff osv. Men jeg er med å bygger ekstrembiler hver dag på jobb (sånn utseendemessig), så ville ha noe annet enn styling som skriker etter oppmerksomhet :) At du ikke syntes det er din stil ser jeg bare på som et positivt tegn på magnfold. Bygget for at jeg selv skulle like den jeg :) Ingen ting negativt ment heller, vi har vær våres stil og smak. Og du bygget jo bilen til deg selv, og da er det jo din mening som råder :) Stå på ! Ser fram til motorbilder !!! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Kjempefin! Digga den:) Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Ja som sagt, flere bilder kommer etterhvert :) Er ikke 100% ferdig i motorrommet, må få noen penere rør og bøyer der før jeg orker å ta bilde :P Takk for positive tilbakemeldinger :) Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 En ting jeg lurer litt på ... hvor mange så egentlig at håndtak å sideblinkere var borte ? Var på utstilling med den i helga, å da så ingen noen av delene før de skulle inn i bilen å se :P Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado1,8t Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 hehe jeg så detaljene(rett før jeg ble med deg ut på banen ;) ) Så bra ut det der,men hvordan åpner du døra?kan jo ikke ha vinduene åpne hele tiden her oppe i nord... Siter -03 Impreza wrx- -89 Corrado Turbo- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Fjernkontroll så spretter døra opp :) Var bare det at vinduet sto åpent hele tia når jeg skrudde på bilen .... :) Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Møtte deg idag like ved Esso Bodøelva, i 12tiden.. Du på vei ut av byen, jeg på vei inn(Jeg har bil på avatar)... La merke til Corraen med engang, meget fet bil, uten bruk av aluvinger osvosv.. :thumb Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Møtte deg idag like ved Esso Bodøelva, i 12tiden.. Du på vei ut av byen, jeg på vei inn(Jeg har bil på avatar)... La merke til Corraen med engang, meget fet bil, uten bruk av aluvinger osvosv.. :thumb Hmmm - nei va nok ikke min visst d va i dag du mente .... Litt rart det da .. æ ei begge de røde Corradoan i Bodø åsså :P Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Fullt oettinger kit.. ikke dum ikke dum :wave Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg