Michael_ Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Rått, vill ha mere... Feet Supra og Silva S15 !!! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 tokk mellom 500 og 600 bilder, så jeg har noe å ta av :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hapzen Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 så utrolig pene biler :) Siter mvh Helene Har hatt mange biler, men nedgradert til buss-passasjer for øyeblikket! http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 blir denna bilen sponsa av møller?????????????? eller ein vw forretning? ellers flotte bilder, vil gjerne sjå meir Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 lurte litt på det der jeg å :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 mine : fredag (står lørdag på bildene, men det er fredag :D søndag Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Er dette replica? Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Er dette replica? jepp. da er ein kopi. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=72792 på side ruta bak så står da Not F&F:) har ikkje lest tråden men meiner den kommer fra sverige men er impotert til norge Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 åja:P hehe ,så ikke helt hva det sto.. tenkte det sto the fast and the furious som på de fra filmen.. vet av en som går i (trondheim) trøndelag og.. rettelse- det er vist denne ,hms ble litt forvirra.. Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Har en del bilder der i fra og.. :popcorn Også til slutt en flott lastebil (Sjekk skiltet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 gratulerer med oversiktig måte ¨å legge ut bildene på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 gratulerer med oversiktig måte ¨å legge ut bildene på. ??? *titegn* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Det er en grunn til at det heter "Medlemmers egne bilder og film". Er ikke værre enn å lage seg en egen tråd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Det er en grunn til at det heter "Medlemmers egne bilder og film".Er ikke værre enn å lage seg en egen tråd. Er jo en tråd om bilder fra gatebil. Og jeg la ut MINE EGNE bilder derifra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg