Aeomholt Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Noen som har erfaringer med å montere turbo på ford 7.3 diesel i van? da tenker jeg på å lage røropplegg og manifold selv, ikke ferdige kit. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Noen som har erfaringer med å montere turbo på ford 7.3 diesel i van? da tenker jeg på å lage røropplegg og manifold selv, ikke ferdige kit. pappa hadde en 93" ford econline e350 van for noen år siden. 7.3 uten turbo. Jeg undersøkte litt rundt den bilen å fant ut at de kom med turbo i 94. hva med manifold fra den? åssen bilen har du? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 har en -92 e350 van, prøvd å få tak i manifoil på huggere men ingen har.vet du om noen må du gjene si ifra :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 har en -92 e350 van, prøvd å få tak i manifoil på huggere men ingen har.vet du om noen må du gjene si ifra :) Sjekk litt på http://www.offroad.no . Der vet de sikkert. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg