Suzuki Ac-50 Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Nå har jeg prøvd å søke litt i forumet, men uten å finne noen særlig bra svar. Det jeg lurer på er hvordan man kobler parklys i blinklysene framme. Er det 2 pæreholdere på 90 fanger blinkerne eller kan det fikses til på gamle fangerne også..? Dere som har det, kjører dere med lys dere hele tiden? ps: er det noen som kan legge ut et bilde av en golf med vw merke på panser/skjerm? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Hadde klare blinklys på min Golf, der var det egne pæreholdere for parklys. Dette var med 90-fanger. De jeg hadde er som disse (for 90-fangere): http://www.autospar.no/80002-Go2BLCV.jpg Ellers har du disse: http://www.autospar.no/80000-Go1BLCV.jpg Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Se der ja. Så hvis jeg skulle gjort noe slikt med min pre90 fanger så må jeg jukse litt ja. Vi får se hva som skjer. Men burde være enkelt å lage et lite hull (uten å ødelegge) og så få tak i en pæreholder med gummitetning som man bare dytter inni.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Vil ikke den på det nederste bildet passe til fangere før 90? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 åja..hehe.. så mest på pærene inni jeg. Jo det er mulig! Takk for hjelpen iallefall.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg