KaldBlod Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 På 2 Golfer 1,8 sport som jeg veit om så er det IKKE skiver bak.. og setene er heller ikke så mye og skryte av for og si det sånn. Hardplast dash er det i begge dem :( PS: Pen bil du har fått deg nå texx. Liker den pene rødfagen :thumb Har ikke lest no spess. men hvorfor solgte du mk1`n? Kan vel stemme. Jeg mener at "sport" har litt bedre seter, og stort sett ikke noe mer. Den som har alt fra en GTI uten motoren heter GT. Den har bremsene også. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 da har jeg tatt noen flere bilder.. glemte å ta innvendig.. men der sitter det komplett skinn innt. fra Golf Rally.. kan ta ett bilde i morra Skinn? Dørtrekkene du mener? Rallye har jo delskinn seter. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Skinn? Dørtrekkene du mener?Rallye har jo delskinn seter. ok.. da er det nok fra noe annet da.. er helskinn.. bak å forra'n å dørtrekk.. Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 kan si at golf sport i bunn og grunn er en golf CL vanlig hardplast dash... vanlige CL stoler (ikke velour som GL hadde) dørtrekk var av typen... imitert skinn/vinyl på toppen. og vanlig stoff på selve siden... hvorfor sier jeg dette? jo.. fordi mutter har en knall original golf 1.8 SPORT ikke noe anna en en vanlig CL i bunn og grunn Mvh Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Ditto! Har en 85 mod sport, 1,8 gasser med 90 hk, 5 gir, trommelbremser bak, vanlig interiør, ingen lister og spoilere utenom det vanlige.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Rallye kom jo også med helskinn da ? Var iallefall fra rallye skinn-interiøret i golfen til en kamerat..Tatt rett over fra en rallye delebil.. Jeg har delskinn rallye interiør i min..Litt større sidestøtter, men det er stoler som var ekstra-utstyr. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 ikke vet jeg.. tok ett bilde av det jeg.. så mulig noen kjenner igjen hva det er fra: Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 åh..Deilige stoler! Sånt interiør vil jeg ha i Rallye Lookern! :thumb Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 hehe ja :P gode stoler :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 hehe ja :P gode stoler :) Bytte i fint org Gti interiør?:P hehe.. Nå mangler du bare svarte stolpedeksler bak og svart taktrekk. Hadde Stått skikkelig i stil med resten av interiøret da :thumb . Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Bytte i fint org Gti interiør?:P hehe..Nå mangler du bare svarte stolpedeksler bak og svart taktrekk. Hadde Stått skikkelig i stil med resten av interiøret da :thumb . Tror ikke det gitt :) hehe.. ja skal få inn noe ana taktrekk osv.. Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Blir svett i rektum av skinn! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 slikt interiør har jeg i min golf også...men mitt er grått, og har forresten ikke handtak til å vippe frem stolene framme.. Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 samme stoler som i min , deeeeilige ja :D Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Pen bil! Også med schmidt felger cheers Gitt for pengene i hvertfall! Skulle bare vært den skrudde versonen av samme felga såh.. namm Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg