ThAMaZTeR Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Morsom liten sak på vg-nett, Citroen C2 til 1,3 millioner les mer på http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=288338 Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Vekker sikkert litt oppsikt å komme med en sånn bil. Kul bil da! :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Var vel den de viste frem på TopGear? Kul bil Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Jøss så mye neon lys det var.. Men hadde likt å kjøre med en slik bil gjennom byen når det er mørkt ute.. hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Jøss så mye neon lys det var.. Men hadde likt å kjøre med en slik bil gjennom byen når det er mørkt ute.. hellothere hadde ikke jeg... vm i å få bot... er vell ikke lov å kjøre med neon lys her i norge?? fet bil btw.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Imponerende bygge... spesielt lakkeringen! Litt overkill til daglig bruk kanskje :rolleyes: Men absolutt en fet showbil!! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Gammelt nytt. http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=27252&tid= :P Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg