Gå til innhold

bilder av Yamaha Tzr

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Hehe, den derbin du hadde før har jeg nå :thumb

Har skiftet til 24mm gasser nå så går litt bedre ;)

Har ikke hatt et eneste problem siden jeg kjøpte den med deg. Go'sykkel! cheers

 

Neimen, er det deg det :D

 

Som sakt hadde jeg jo 2 RX'en først, å når jeg gikk over til Derbien merker man kvalitetsforskjell for å si det sånn!

 

Derbien gikk som ei klokke UANSETT den:D Startet alltid på første forsøk uten choke. Ble overrasket over den mopeden der!

 

Godt du er fornøyd med den :D

 

Når går du over til bil da? :)

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, er det deg det :D

 

Som sakt hadde jeg jo 2 RX'en først, å når jeg gikk over til Derbien merker man kvalitetsforskjell for å si det sånn!

 

Derbien gikk som ei klokke UANSETT den:D Startet alltid på første forsøk uten choke. Ble overrasket over den mopeden der!

 

Godt du er fornøyd med den :D

 

Når går du over til bil da? :)

 

Hehe :) Aldri vært noe problem å få start nei :D

Skal selge den etter jul tror jeg, så blir vel bil da! :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på MP jeg også.. kalte meg Sendasm siden jeg hadde en svart senda supermotard. Med alt av trim såklart, itillegg til litt spesiallaga saker. tør ikke tenke på hvor mye penger jeg brukte på den sykkelen..

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på MP jeg også.. kalte meg Sendasm siden jeg hadde en svart senda supermotard. Med alt av trim såklart, itillegg til litt spesiallaga saker. tør ikke tenke på hvor mye penger jeg brukte på den sykkelen..

 

Da må jeg bare si velkommen til bilverdenen!

Syntes jeg brukte utallig med penger på moped jeg også, men når jeg skaffet meg bil passerte jeg de kostnadene førtse uka!

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår