Gå til innhold

uflaks:(

Ranger emnet


zeroangel

Anbefalte innlegg

dette skjedde i går...nettop fått bilen min ut til søskenbarnet mitt..som har en skogsvei og kjøre på..drev og kjørte litt og greier..så skulle han ene som satt på bli henta..så jeg skulle kjøre han ned til veien..da ble jeg litt ivrig på gassen og hadde kanskje 60km\t på en smal skogsvei..også kom det en s sving..også fikk jeg sleng på bilen pga no løsgrus som lå ute i kanten..den fikk jeg retta opp men så fikk jeg kontran og den klarte jeg ikke og rette opp..så da traff bilen ett tre som sto ved veien..kan si det sånn att jeg og ett annet søskenbarn knuste frontruta med hode..han hadde på seg belte men ikke jeg..belte hannes sperra ikke så det hjalp ikke stort..resten av de som satt på gikk det bra med..men ikke bilen da:( kan si det sånn att hvis det ikke hadde vært for løsgrusen så hadde allt gått bra..for da hadde jeg heller ikke fått sleng på bilen..

 

Bilde002.jpg

 

Bilde001.jpg

Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker)

Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes yes, da var bildene lagt over på data. Sorry for dårlig ress, men er tatt med mob:p

 

Ascona'n til Tommy:

 

Photo-0051.jpg

Photo-0052.jpg

Photo-0053.jpg

Video av ascona'n:

http://www.home.no/raggar-lars/krokker/ascona/ascona.avi

 

Sierra'n til Patrik:

 

Photo-0047.jpg

Photo-0048.jpg

Photo-0049.jpg

Photo-0050.jpg

fri_fra_tre.jpg

Video av sierra'n:

http://www.home.no/raggar-lars/krokker/sierra/sierra.avi

 

Jeg var forøvrig fører av bilen til Patrik da vi fannt ut at trær var en bra erstatning for bremser.

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår