jettamaster Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Maroc! Sånn badlook med en chrom rill i midten hellothere fin bil. burde vert ein liten rille med chrom på grillen ja. muligen speilkåper i chrom og:) litt meir stil:) glassklare sideblinkers og. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 ... Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 nice! Kommer til å bruke tråden her som inspirasjon når jeg skal handle meg Golf3, meget fin bil!! birthday Er litt usikkert når det blir enda men.. Har du noen planer videre for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 nice! Kommer til å bruke tråden her som inspirasjon når jeg skal handle meg Golf3, meget fin bil!! birthday Er litt usikkert når det blir enda men.. Har du noen planer videre for den? kan få kjøpe min :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 kan få kjøpe min :) du har PM :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 kan få kjøpe min :) skarru sella golfen? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 vurderer det ja.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Mandel er en forstyrra mann for tida, han er ikke helt bra.. :deng Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Har du bilder av bilen din i mørket med park og spredere? hellothere Ellers et veldig fint eksemplar på en veldig fin Golf III! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 hakke noen bilder desverre. å ekke så lett å ta nå da den er litt plukka:P nye ting i hue vette.. iiihaa.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 hakke noen bilder desverre. å ekke så lett å ta nå da den er litt plukka:Pnye ting i hue vette.. iiihaa.. Aaah, jeg skjønner.. Du får si ifra hvis du allikevel greier å finne noe da! hellothere Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 hakke noen bilder desverre. å ekke så lett å ta nå da den er litt plukka:Pnye ting i hue vette.. iiihaa.. Hey, her e da berre te å med dele ka så e på gang, og helst me bilder :D Elles e da en rå bil :thumb du har vel ikke fleire bilder av den? Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 bilder avhva jeg driver med på med kommer straks.. for tiden kjører jeg 'vinterbil' sierra 2liter IS.. artig.. hehehhe.. Hakke så mange fine bilder av den, syns den ikke blir jo fin på bilder lissom:P vet ikke helt hva det er men, hehe.. kan se hva jeg for hosta opp.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 bilder avhva jeg driver med på med kommer straks..for tiden kjører jeg 'vinterbil' sierra 2liter IS.. artig.. hehehhe.. Hakke så mange fine bilder av den, syns den ikke blir jo fin på bilder lissom:P vet ikke helt hva det er men, hehe.. kan se hva jeg for hosta opp.. Men ka driv du me på bilen då? Syns bilen ser jekla rå ut på bilda eg :thumb Savnet berre fleire Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Bull Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Fin bil, men angle eyes passer ikke på en Golf. :pisser: Angle eyes Siter VW Passat 1.8T GT28RS VW Golf III 1.8T Opel Kadett E(solgt) Opel Manta 2,2i turbo(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg