nO_o Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hei! Noen som kan fåreslå noen rimlige lcd skjermer ? 0-3000,- ! Noe rundt 7" ! Har ikke bestemt meg for noen størrelse,kommer egenklig an på pris! Har ikke noe imot å kjøpt brukt om noen selger! =D Siter Nothing so far... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 http://www.carputer.no Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Selv om jeg tror det nok er litt utenfor ditt tiltenkte bruksområde, selges det spesialiserte 7" skjermer som er tilpasset bruk sammen med PS2. Dog skal det nevnes at denne vil bli omtrent som en bærbar pc, altså en skjerm du klapper ned over PS2`en. Men alt kan jo modifiseres.. ;) Koster ca. 1800,- Om du er ute etter løse skjermer støtter jeg Go-Carters forslag om å sjekke Carputer.no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nO_o Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 takk takk! så bra ut dette! :D Siter Nothing so far... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg