Gå til innhold

Kromfanger på 83 golf 1

Ranger emnet

pinnan

Anbefalte innlegg

:afro Noen som vet om det må forandringer til på bilen for å få på kromfangere..?

Det sitter plastfangere på den originalt.. må kansje bytte front og bakplate..?

Har en brukbar "ener" stående som jeg tenkte å fixe opp litt... driver å samler deler og litt tips kansje.. blir vel et motorskifte og etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:afro Noen som vet om det må forandringer til på bilen for å få på kromfangere..?

Det sitter plastfangere på den originalt.. må kansje bytte front og bakplate..?

Har en brukbar "ener" stående som jeg tenkte å fixe opp litt... driver å samler deler og litt tips kansje.. blir vel et motorskifte og etterhvert...

Det eneste du trenger å gjøre er og sveise igjen hullene etter festene til 83 fangeren på siden av for og bakskjermene.

That's it ;)

People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!!

When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer.

(I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å montere selve fangerne trenger du kun de tilhørende monteringsjernene. De som er til plastfangerne passer nemlig ikke.

Om det derimot skal se bra ut må du i det minste sveise igjen hullene til sideinnfestingen til plastfangerne (de trenger du ikke lenger).

Personlig synes jeg det ser helt balle ut å kjøre med små fangere og brede baklys, så jeg hadde helt klart gått for en ombygging til små baklys. Det kan enten gjøres ved å bytte hekkblekk (mest jobb) eller rett og slett ved å sveise inn platebiter, for å gjøre hullene til baklysa mindre (mindre jobb). Høyden på selve baklysa er nemlig like. Det er bare bredden på åpningen som er ulik, samt plasseringa av skruehullene.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider