Asim Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 hahahaha.... jeg får vondt i magen... :D lol lol lol lol :roll: :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by MrHappy hahahaha.... jeg får vondt i magen... :D lol lol lol lol :roll: :roll: :D moddinga tok vel litt av i denne tråden :D "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 tuddelidu.. ;) - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by Schlasken tuddelidu.. ;) Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by Mk2-16v Mr Knight har kjøpt seg ny bil.... :rolleyes: Hva heter disse felgene? hvor kan jeg få tak i slike? -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by Big-Z Hva heter disse felgene? hvor kan jeg få tak i slike? Det er ATS Cup, veit ikke hvor man får kjøpt sånne i Norge men det er butikker i utlandet som selger slike felger men det blir jo litt dyrt å importere da (typisk nisse Norge :rolleyes: ) De er jo ganske fete på Golf 1 og 2 da ;) "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 . "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Tyckte ialf den vart snyggast utan den svarta listen ;) Sen blåa ljus e ju inte fel samt att lägga igen dörren!! Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Nån som vill leka med dessa bilder lite då :D Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 :D Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Ehhh... Havdal? Er det noe du vil fortelle oss? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 ikke akkurat =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by Havdal ikke akkurat =) Bra det da. Er ikke så mange som legger ut bilder av nakne gutter her, serru.. :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Vet...men liker å være litt grensebrytende...du burde prøve en gang ! :dude: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 En kvikk modding, ble ikke så bra men... Legg merke til de grønn tonede rutene ;) "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg