The cowboy Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 har en RF 200s forsterker som jeg har fått litt probs med.. hver gang jeg tar en venstre sving eller det rister litt i veien(les: bilen) så hopper bassen av.. og jeg greier så absolut ikke å skjønne ka i hælvette som feiler tingen.. forsterkeren er bare 1 uke gammal oxo.. funka fint i 3-5 dager.. og så når jeg sku hjem te bergen fra skien så klikka det for den.. erre noen her som muligens vet ka som er feil eller hva som evt kan hjelpe meg mot dissa "av hoppa"??? all hjelp motas med evig takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by The cowboy har en RF 200s forsterker som jeg har fått litt probs med.. hver gang jeg tar en venstre sving eller det rister litt i veien(les: bilen) så hopper bassen av.. og jeg greier så absolut ikke å skjønne ka i hælvette som feiler tingen.. forsterkeren er bare 1 uke gammal oxo.. funka fint i 3-5 dager.. og så når jeg sku hjem te bergen fra skien så klikka det for den.. erre noen her som muligens vet ka som er feil eller hva som evt kan hjelpe meg mot dissa "av hoppa"??? all hjelp motas med evig takk!! Må jo være dårlig kontakt et sted. Er det 2 eller 4 kanaler? Hvis det bare er 2 kanaler kan det være phono kabel, signalstrøm eller vanlig strøm. 4 Kanaler og det bare er bassen så er det phonokabel antagligvis..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Kabler, kabler. Må være kabler. :) Jeg kan kikke på det. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 ja bare si når og hvor du så.. jeg ska ut te byn i morgen (tirsdag) for å dimme fra miletuten :) hehe om det passer da så hadde det jo hvert fint :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 eg kjenner en som hadde en forsterker som oppførte seg slik (var vel en kenwood). Men saken er at det røk den et par dager senere, så han måtte kjøpe en ny. Fikk vite av de i butikken at den ikke holdt til å drive subbene ha hadde, og fikk installasjonen av ny gratis :) Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 hmm.. trur ikke at forsterkeren min ska ha noen problemer med å drive de 2 små pjuttane her da men.. kan jo forhøre meg på en butikk som har peil..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Sjekk om styrestøm ledningen har fått seg en knekk .. Det fikk min .. Heldigvis bare noen cm fra forsterkeren, så det var bare å kutte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg