Gå til innhold

Smart Roadster/hardtop


Hoggen

Anbefalte innlegg

Ja, det fårman tak i, det er to klosser du setter på på samme måte som bjelkene (Såvidt jeg har forstått) Jeg skal selv ha dette til vinteren.. Ikke sikker på pris.. men hadde en følelse av at de ligger på ca 10k...?

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei får man tak i hardtopp til smart roadster?Noen som har det her? og evt pris?;)

 

Er jo greit å ha nå som vinteren snart setter inn,så sparer man softoppen.

 

Hei. Jeg har hardtop på min bil. Veldig kjekt, og tar 30 sek å demontere. Tror orginalprisen i tyskland ligger på ca 15.000,-. Har forøvrig lagt ut endel tekniske data på bil'n min på http://www.tintorama.no/smart.html

Ellers så vil jeg oppfordre deg til å sjekke ut http://www.berlin-tuning.com/ for å se på styling og lignende. Særdeles liten butikk, men veldi hyggelig fyr som driver den. Jeg hentet selv 2 biler i Tyskland, og han som kjøpte den andre har vært på Berlin Tuning å chiptrimmet den. Ladetrykket endte opp på ca 1,6-1,7 bar og ca 115hk med eksos og filter. Bare husk på at om du kjøper en slik bil så koster vinterdekk og felger ca 10.000,- og det er et must å få bilen med sportspakke (16" felger, F1-gear og skinnratt) Smart har mange forskjellige pakkeløsninger som disse bilene leveres med, og innholdet i disse finner du best med å få tak i en brosjyre. Smart Roadster Coupe leveres med mest standardutstyr og er helt klart å foretrekke. Ettermontering av F1-gear tror jeg koster ca 5.000,- i tyskland, ca 1000,- for cruisecontrol, Lorinser-felger (17") som avbildet på siden min (bil med Lambo-dører) koster ca 8000,- uten dekk (skal ha 225/35x17" tror jeg. Ellers så finner du det meste av priser på Berlin Tuning sine sider.

Toyota Hiace 2009 2,5 D4D 4x4, 117Hk, lang type, 250.000 km og snart innkjørt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår