SqEeCkY Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Har nettop kopla opp turteller i volvon min. starter opp og alt virker helt strålende. men så setter jeg kjerra i gir å begynner å kjøre, da begynner nåla og hoppe noe jævelig! og noen ganger virker det som om nåla "låser" seg på rundt 3500 rpm. noen som har noen ide som kansje kan hjelpe før jeg klør av meg alt håret? Takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 ødlagt turteller? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 som sakt funker den helt fint ved rusing når bilen står i fri, desuter er den helt ny:) så burde ikke være det da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 det er ikke altid att ting funker selv om det er nytt. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Nei, det er sant.. men rart den funker helt fint når bilen ikke står i gir da:S Det er kunn når jeg setter den i gir og begynner å kjøre da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 rare greier. åssen har du kobla den? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 har vel bare koblet den inn på coilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 minusen på coilen ja... veit.. merkelig.. rart jeg er irritert elle? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 er det sånn 55 mm turteller? Sjekk at det ikke er noe overledning/dårlig kontakt i det du har koblet opp. I strøm til turtelleren eller på ledningen som går til coilen! Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 det er 55 mill ja:) kan jo sjekke:) tviler egenklig.. blinker ikke eller no nå jeg "napper" i ledningene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Hehe.. min har å begynt å "hoppe" når jeg gir gass... bare i 2 sekunder så er alt i orden igjen... og jeg har Motronic sprut så den får signal fra hjernen..! UTROLIG iriterende faktisk :mad: Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 tenk deg det, bare hele tiden:P argh!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 har også prob med min turteller, er en autogauge litn sak. samma problemet med at den hopper når jeg har den i gir og gir på gass, når den ikke er i gir har jeg ikke det problemet!! fatality Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Min BILTEMA turteller har fungert optimalt i 5år minst assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Har autogauge jeg også.. hehe.. da kan det jo være det er pga den.. feen:P :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg