Ejd33p Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 comp på digimods;) alt er brusha! orignal chop med ein liten vri! c&c pleas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Kul denne! Men har sett bedre fra deg! Er noe feil med felgene (ovale) og de er blury. WIP? Mangler reflerksjoner noen steder og carbonleppa er brun noen steder. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Litt refleksjoner til carbonen og bedre bakfelge, men drit rått !!! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Er felgene fra en modellbil eller noe? Ser ut som nærbilde av de! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Litt refleksjoner til carbonen og bedre bakfelge, men drit rått !!! du kan egentlig quote supraguy... begynner å irretere meg litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 fin modd.. du må fixe på det som er sakt. liker hjulbuene du lager:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Ja, hjulbuerne er drit råe... Og hvorfor quote Supraguy, det blir lika mange inlegg hvis jeg quoter eller ikke Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Ja, hjulbuerne er drit råe... Og hvorfor quote Supraguy, det blir lika mange inlegg hvis jeg quoter eller ikke Men om du mener akkurat det samme som Supraguy, hvorfor si det? han har jo allerede fått det med seg... Phoenix: Dette blir Heftig! Gleder meg til å se denne fremover... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Og hvorfor quote Supraguy, det blir lika mange inlegg hvis jeg quoter eller ikke jeg blir redd... ossen funker d å bli så smart??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Seriøst, synes det er mye fjortis krangling pågang på forumet nå. Mye bedre og gi faen i og iritere seg over ting. Da blir det et _MYE_ hygligere miljø med en gang. Hadde dette vært et annet forum så er jeg ganske sikker på at en moderator villa ha gitt dere advarsler for lenge siden om og passe språkbruken og utskjellingen. Men så lenge det ikke er så mange moderatorer innom photoshop forumet så går mye av dette ubemerket.. Noe som egentlig er veldig synd.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 takker for kommentarene, fiksa d dere har masa om :P MEN SERRIØST!! Olsen og Musti, slutt å krangl, og spesielt du olsen! drit i irriterdeg over hva musti sier, han har sine egne meninger kansje like andre men d er nå kjekt å få tilbake melding om at to er enige om d! vist ikke dere slutter å krangle tror jeg th3 f0rum p0l1c3 kommer å banner en av dere snart! :coplight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 vist ikke dere slutter å krangle tror jeg th3 f0rum p0l1c3 kommer å banner en av dere snart! :coplight th3 f0rum p0l1c3, faktisk! ^^ den var orginal du! :P Syns modden var bra jeg! men døra ser litt toon ut da! Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg