Gå til innhold

Noen som har noen meninger om dette?

Ranger emnet


PerryZaphire

Anbefalte innlegg

Hei!

Fra en audiofil til en annen.

 

Jeg sitter idag på mye ideer og tanker om hvordan designe utseende på en innstallasjon, men får nok neppe sjangsen til å gjennomføre drømme innstallasjonen før om noen år..

 

Derfor så lurer jeg på om noen trenger litt hjelp til å utforme anlegget sitt i form av tegninger som jeg lager? Jeg kan lage omtrent alt i Paint.. noe jeg er forsåvidt småflink til om dere ser på f.eks HER og HER Legg merke til detaljer.. ALT er gjort i Paint.

 

Jeg tilbyr bare litt hjelp til de som trenger ett objektivt syn på hvordan anlegget kan se ut ved hjelp av ett visuelt hjelpemiddel.

Så har jeg noe å henge fingrene i på nattevaktene mine :)

 

Vet dette er kanskje en litt merkelig tråd men.. la gå :popcorn

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, dykti jo :) :)

Vel dette er vel ikke noe problem for deg,

jeg skal ha i bagasje rommet mitt, en 12" sub å forsterkern min,

dette skal være smalt og bruke veggplassen ved baksetet, design dette på en fin måte du :)

Takker :D

helt nøyaktig vil det ikke bli da siden skalaen på div. vil være litt bob bob men.

 

Send meg link til produktene du skal putte baki der (alt fra koblingsmateriell til kondensator) så skal jeg se hva jeg kan få til... samt ett bilde hvor jeg kan se ca hvordan bagasjerommet ser ut :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :D

helt nøyaktig vil det ikke bli da siden skalaen på div. vil være litt bob bob men.

 

Send meg link til produktene du skal putte baki der (alt fra koblingsmateriell til kondensator) så skal jeg se hva jeg kan få til... samt ett bilde hvor jeg kan se ca hvordan bagasjerommet ser ut :)

 

Jobber du med photoshop også?

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo Perry! Du bør lære deg 3D studio eller Lightvawe snarest. Dette har du virkelig talent for ser jeg cheers

Med en 3D visualisering blir ting knallers.

Kjekt å ha en 3D modell av bygging og slikt snurrende på en skjerm på stand, en smule imponatorfaktor å hente der kan jeg tenke meg :D

Hadde jeg bare hatt tid sjøl...

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det at til å være Paint er dette meget imponerende!

Du har brukt litt tid her...

For mye kanskje, på tide å lære noe nytt ;)

 

3ds max er et genialt programm.

Selv om det ved første øyekast kan virke totalt uforståelig, så er det utrolig hva man kan klare å få til etter litt øving.

Jeg har lært meg en god del av det selv, men det har blitt en pause pga. for lite tid...

 

Skulle likt å se noen av de bilene dine som ferdig 3D modell, så det er bare å sette i gang!

3ds max Bible er kjekt å ha, den hjelper deg et godt stykke på vei.

 

Det tar tid, men det ser det ut som du har nok av cheers

 

 

Mvh

Stian

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår