Gå til innhold

Lancer Evo Ix Stv - Den perfekte familiebil?

Ranger emnet


CalibR

Anbefalte innlegg

Kan dette være det ultimate innen praktisk redskap for familen kombinert med sportslighet i en stasjons vogn? :D

 

Denne ble sett på en test i Japan. Dette er ferske spionbilder.

 

Å Auto Express var de første som tokk bilder av den.

 

untitled.bmp

 

Her kjører dem på Tsukuba som er en bane nær Tokyo (Banen er også i Gran Turisimo 4 for dem som har prøvd spillet) og det

sies at den blir pressentert neste mnd av Mitsubishi. Nykommeren tokk også tre raske runder før den ble borte.

Antageligvis så er den i de siste fasene nå når det gjelder testing.

 

untitled2.bmp

 

Bare 2,500 Evo IX stasjonsvogner kommer til å bli lagd.

Å prisen ligger på rundt £20,000. Den deler samme chassie, den seks girs manuelle girkassa og 2.0 liter turboen som man finner igjen i sedanen.

0-100km/t skal gjøres på så mye som 5,5 sekund.

 

Blir også spennende å se om denne kommer til Norge :)

 

 

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mer troen på at nye accord er inne på noe når det gjelder kjøreegenskaper og plass (riktig ikke nok stv på filmen men men):

 

http://www.gtr34.com/video/spoontestrl.mov

 

Det beste er på slutten av filmen under intervjuet: "you're going to improve it. huh? Then please make the car drift. I couldn't drift this car" kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel offisielle presse bilder det der..

er ingen overaskelse .. den har nemlig stått i mitsubishi sine fremtidsplaner (et PDF på mitsubishi sine internasionale sider)

kommer til salg nå til høst..

hovedsaklig lansert for å ta den delen av markidet som caldina GT4 har hatt for seg selv i japan

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mer troen på at nye accord er inne på noe når det gjelder kjøreegenskaper og plass (riktig ikke nok stv på filmen men men):

 

http://www.gtr34.com/video/spoontestrl.mov

 

Det beste er på slutten av filmen under intervjuet: "you're going to improve it. huh? Then please make the car drift. I couldn't drift this car" kiddie

det der er jo ffs ikke accord .. det er nye legend.. (ogd en kommer IKKE som stasjonsvogn)

(får kjøpt den i norge også.. selv om den ikke står på honda sitt modellprogram i norge.. men honda europa tar den inn)

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel offisielle presse bilder det der..

er ingen overaskelse .. den har nemlig stått i mitsubishi sine fremtidsplaner (et PDF på mitsubishi sine internasionale sider)

kommer til salg nå til høst..

hovedsaklig lansert for å ta den delen av markidet som caldina GT4 har hatt for seg selv i japan

 

Det er faktisk de første bildene. Finn bilder du. Jeg tror ikke du finner ;)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finner ikke bilder nei .. men hvis du finner den pdfen på mitsubishi sine sider så ser du at den står i modell programmet fra høsten 2005.. og den PDFen er ment for at reportere skal lese...

er ingen overaskelse over at den kom ..

 

men skal jeg ha en stasjonsvogn med 4wd og en 2liter snubro tar jeg uansett en caldina GT4 .. myyyyyye sexyere

 

 

hvem ville du hatt? (de har begge ca samme spec..)

untitled.bmp

eller

ex04_svg.jpg

 

(er en del som tror caldina er sikklig høy.. men den er 5mm lavere enn evo9 og 5 mm høyere enn impreza wrx)

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finner ikke bilder nei .. men hvis du finner den pdfen på mitsubishi sine sider så ser du at den står i modell programmet fra høsten 2005.. og den PDFen er ment for at reportere skal lese...

er ingen overaskelse over at den kom ..

 

men skal jeg ha en stasjonsvogn med 4wd og en 2liter snubro tar jeg uansett en caldina GT4 .. myyyyyye sexyere

 

 

hvem ville du hatt? (de har begge ca samme spec..)

 

 

(er en del som tror caldina er sikklig høy.. men den er 5mm lavere enn evo9 og 5 mm høyere enn impreza wrx)

 

Mitsubihi uten tvil.

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår