Nameless Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Måtte prøve meg i ps jeg og.. hellothere Orginal: Modd: Farga mod: Komentarer???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 bra dette.. Litt uklare felger, og brunt panser? ellers bra modd! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 bra dette.. Litt uklare felger, og brunt panser? ellers bra modd! :) var meninga at panseret skulle været svart men jeg bomma vel litt med fargen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 hehe ok.......! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Ganske phet for å være første mod :) husker min første, prøver å glemme :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Ganske phet for å være første mod :) husker min første, prøver å glemme :P hehe *10 tegn* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg