Gå til innhold

Hjelp til valg av fullt anlegg til A3

Ranger emnet

Maffern

Anbefalte innlegg

Har utrolig lite peiling på bilstereo, veit det er mange her inne som sitter med mye kunnskap om hva som er bra og kan passe sammen osv.

Tenkte og bruke mellom 5 og 10000 på komplett anlegg.

Er ute etter så god lyd som mulig, og en spiller som tar MP3, og volum må kunne justeres med et "hjul" ikke trykk knapper.

JBL / Pioneer / Alpine er bra har jeg hørt, stemmer det? :P

/Maff hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt kontakt med en av forhandlerne her på forumet og spørre litt, du burde si hva du hadde tenkte på osv!

frontsett? 4"-5.25"-6.5"

Sub, vil du ha mye/lite bass osv

gi litt mer info om hva du kunne tenkte deg!

Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping.

Bil: Mitsubishi Galant -97 G8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Coltern sier så kan det være fint med litt mer info om hva som er i bilen og hva du er ute etter lydmessig.

Ville tatt en titt på en Audison SRx3 forsterker sammen med et Hertz, Focal eller Morel komponentsett og en enkelt sub.

Kabling og slikt må du regne etpar tusen på også.

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører med earthquake anlegg i bilen nå.

Er veldig fornøyd med lyden i det. djup bass på frontsettet og spiller også utrolig høyt.

har ikke fått testen bassen veldig høyt ennå men er også meget fornøyd med den.

er ikke noen ekspert jeg, men i mine ører er anlegget jeg har i bilen fullkomment for det jeg bruker det til.

ellers kan du bare be om PM fra forhandlere innpå her.(du får gode tilbud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surfet litt rundt,

Synes denne så ok ut:

Pioneer DEH-P7700MP

Pioneer_dehp7700mp.jpg

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1312

Noen som har erfaring eller kommentarer til dette?

/Maff :dj

Kameraten min har den verson som er eldre av den spillern, virker som en knall spiller! men spørs jo hva du vil bruke mest penger på og da, hadde brukt mest på en onkli forskter eller 2, men 3500,- er jo ikke så ille, sikkert noen forhandlere som kan gi deg litt rabatt hvis du kjøper mye!

Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping.

Bil: Mitsubishi Galant -97 G8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider