martinws Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 det svarte hullet bak skal bli til ekos....kommentarer om det andre? forbedringer? original the Wip Martin Siter rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinws Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 hvordan speilvender man et bilde i ps??????? Siter rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Null bilder.. :hvaskjera Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 hvordan speilvender man et bilde i ps??????? horisontalt : Edit > Transform > Flip Horizontal vertikalt: Edit > Transform > Flip Vertical (er ikke helt hotkey-helt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinws Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 horisontalt : Edit > Transform > Flip Horizontal vertikalt: Edit > Transform > Flip Vertical (er ikke helt hotkey-helt) takk takk... andre dagen min i ps... ser ingen noen bilder???? Siter rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Nope.. lite med det.. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinws Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 går det ikke ann å trykke på de røde kryssene? det er thubnails... Siter rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Ser det jeg :) Ser "ok" ut. Men tittelen din passer ikke helt. Ekke mye concept bil det der :) Men men... Stå på! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinws Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Ser det jeg :) Ser "ok" ut. Men tittelen din passer ikke helt. Ekke mye concept bil det der :) Men men... Stå på! http://www.ultimatecarpage.com/frame.php?file=pic.php&imagenum=3&carnum=1624 audi nuvolari concept! update: Siter rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Hmmm... Ok, daså... Hadde ikke sett orginal bildet :) Trudde du mente at du gjorde et "consept" av den :) Du skjønner! Stå på! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 bildene har hele tiden funket hos meg hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinws Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 det er bra... da vet jeg at jeg kan stole på deg, BruneRune cheers Siter rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Der kom d!.. bra dette! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 alt for alt for mye farge i den lakken......rutene er grå iforhold, samme er dekkene... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Er det bare meg? Eller hva er vitsen med å legge ut en mod etter å ha hatt photoshop i 2 dager? Kan skjønne hvis du trenger kritikk og tips, Men mor mi klarer å se at fargen er urealistisk både på bil og felger. Poenget er vel at det skal se realistisk ut HÅPER jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg