Gå til innhold

gl'n min.. modemkiller

Ranger emnet


andrej45

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Slenger opp et par nye bilder..! Har fått fjerna alt av merker nå, satt på hvite blinkers på sidene, øyelokk, grøftelys, addon foran og ny grill.

Hva syns dere om denne grillen? Finere med denne enn turbo grillen? Eneste kjipe er at det samler seg jævli med bugs i nettingen! anger2

 

Legger også opp et bilde av skinnsetene.. Er vel fra en 760 om jeg ikke tar helt feil? Er jo ikke noen deilig farge da, men jeg syns det passer bra sammen med den svarte bilen, og alt ellers er jo også svart. (Baksetet er også som setene foran altså)

 

PA090325.jpg

PA090326.jpg

PA090328.jpg

" Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke lakkert an enda..! ;)

nye seter jah, du kan jo få de jeg har i den hvite.. slitte, røde seter faktisk! hehe

 

IKKE intresert, har du feste clips osv til vingen? går jo fort å lakke den, bare husk å bruk plastgrunning !!

-89 Volvo 740 Sedan B230F

-91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen)

-93 Volvo 940 TIC

-x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter: Jada, det kommer ;) Hvertfall eksos..

 

Jarlis: Nei har ikke klips, på volvo du fikk dine? Åssen pussa du den? Ikke interessert i de rød setene, HVA!?! :hammer

 

Fikk klips på volvo, men koster faen med dyrt! da betaler du for fullt sett med 2x tynne demperlignende saker også. 3-400kr var det vel :S

hva var den festet med på den hvite?

-89 Volvo 740 Sedan B230F

-91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen)

-93 Volvo 940 TIC

-x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår