Odd Slette Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Hei! Det begynner å nærme seg en ferdig bil og bilde galleriet blir oppdatert så ofte som mulig. Ta en titt på linken. http://slettesautohifi.no/galleri/ eller gå inn på http://www.slettesautohifi.no Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 skjønner ikke hvorfor du ikke kan lage det litt pent? f.eks. inne i "cockpitten?" hehe.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 skjønner ikke hvorfor du ikke kan lage det litt pent? f.eks. inne i "cockpitten?" hehe.. Hei! Egentlig så var planen å bruke glassfiber, sparkel og lakk.... Men orker ikke å drive med dette i mnd/år..... Har fått endel "kjeft" av Kona om at jeg "aldri" er hjemme og prioriterer bil/butikk. Så det skal bli godt å få brukt bilen litt framover nå. Må bli ferdig med Golf 3 dashb. før jeg begynner på noen forandringer. Får se om det blir litt ombygging i løpet av vinteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 følger deg jeg vettu :D hellothere Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Hei! Fikk tak i Org. VW Golf GTi stoler nå, for 5min. siden. Henter de etterpå. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Hva forventer du å spille med denne bilen din da? Jeg må vite hvor mange dB jeg vil spille høyere enn deg :hammer Lykke til, Odd! Mvh Pål (som kanskje deltar på dB Drag neste sesong) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Hva forventer du å spille med denne bilen din da? Jeg må vite hvor mange dB jeg vil spille høyere enn deg :hammer Lykke til, Odd! Mvh Pål (som kanskje deltar på dB Drag neste sesong) Hei Pål! Regner med 160+ (eller håper) Bare tulla........ Vet ikke ennå, holder på med noe ombygging/forbedring. Skulle hatt mere forst. effekt og strøm, men får ta litt og litt. Er veldig stille om dagen, så pengene er litt mangelvare................ Skal du stille i DB?? Hva slags oppsett og produkter ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Det kan godt hende at jeg stiller opp i dB Drag neste år. Har fått tips om at jeg kanskje kan ta noen 1.-plasser men det gjenstår å se. Først må jeg lære meg reglene slik at jeg gjør alt riktig første gangen. Hvis jeg deltar så vil du få god konkurranse! Det kan jeg love deg. Kanskje jeg røper mine hemmeligheter for deg hvis du handler litt "snop" snart... Når det gjelder forsterker så har jeg AMPLItude 150.2x på lager til deg :dj Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Hei Pål! Du kommer til å stille i SS 1+ du da muligens ?? Har du noen bil tilgjengelig ?? Tenkt på noe antall subw. ?? Trenger forst. som er stabil ned i 1Ohm og helst mulighet til å linkes. Får se hva det spiller når det blir klart og får prøve på Rudskogen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Når det gjelder klasse så er jeg like blank som lakken på bilen min. Jeg har en Kia Carnival vare. Hvilken klasse blir det? Sinfoni kan ikke linkes men det finnes en forsterker som heter Desiderio. Den gir deg 3000 watt RMS i 1 Ohm ved 12V. Skulle sikkert holde den, men den koster litt... 59.000,- for et sett. Nevnte jeg avbetaling? assman Vi kan snakkes mer om dette på Rudskogen hvis kona lar meg reise. Kanskje jeg klarer å lokke henne med... Litt :hug: hjelper nok... Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Hei! 5900,- for ett sett...... Er det pr.par ?? Kona skal være med meg, så det blir nok ingen :kiss på meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Nevnte jeg avbetaling? assman Mvh Pål Beklager Pål, men jeg er ikke sånn................ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 59.000,- ikke 5900,- :hvaskjera Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 59.000,- ikke 5900,- :hvaskjera Glemte en null....... Samme .... det vel. Er dyr .............. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Det settet er dyrt ja, og det er heller ikke et dB-produkt. Kanskje vi snakkes til helga... Have fun! cheers Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg