Oshim Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Har en gjeng med 14" for hånd.. Hvor mye bør prisen være? har tilogmed senterdekslene ;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Kommer jo an på stand.. Er de rette eller har de kast? Er de polerte eller lakkert? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 dem er lakkerte .. ellers tilstand skal jeg undersøke nærmere Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 jepp, nå er de mine for 400nkr. hehe.. da gadd jeg ikke tenke mer på kast.. hvis dem er helt på trynet får jeg ha dem på veggen for å henge hageslangen på. Hvis ikke så blir det mye morro med sandpapir utover vinteren :hug: Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 jepp, nå er de mine for 400nkr.hehe.. da gadd jeg ikke tenke mer på kast.. hvis dem er helt på trynet får jeg ha dem på veggen for å henge hageslangen på. Hvis ikke så blir det mye morro med sandpapir utover vinteren :hug: FIREHUNDRE?! Hva faen... Si ifra om han har mer på lager, a. :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 FIREHUNDRE?! Hva faen... Si ifra om han har mer på lager, a. :p hehe.. Kjøpte dem av en sauebonde som hadde hatt dem liggende i låven i flere år.. Fant dem tilfeldig i ei annonse-avis:) Dem passer utmerket pga planene jeg har for bilen til neste sesong. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 det var jævlig billig ja.. Jeg trenger senterdeksel til min e 14" også! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 velkommen i klubben ;) du har endel timer forran deg i vinter da ja :D men det er bare kos! 400 var jo grisebillig..jeg gav 1500 for mine 15"ere med nesten nye dekk..det var billig det og syns jeg.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 det er ikke umulig jeg selger senterdeksla for 400kr.. hehe.. neida.. for en veldig liten peng etterhvert.. må bare bestemme meg om jeg skal bruke dem:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 mhhm.. drømme seg bort :) http://www.interdekk.no/categories/summer_tires.php?search=dimensions&width=175&profile=50&diameter=14&x=9&y=7 ..eller blir det litt sykkeldekk preg?.. er ikke så veldig breie disse felga.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Gi meg en lyd hvis du skal selge senterdekslene da! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Gi meg en lyd hvis du skal selge senterdekslene da! Det er notert. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 jepp.. Nå har jeg smått begynt med poleringa.. Dette kommer til å ta tid:) hehe Dem havner ikke på den røde rotta mi , den blir nok solgt som delebil. Har kjøpt meg en einser så :) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Her kan du kjøpe P-Slot's, og få med grombil på kjøpet :D MED senterdeksler!!! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=854685 13", vet ikke boltsirkel på den bilen da. Er jo ikke sikkert de passer. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Her kan du kjøpe P-Slot's, og få med grombil på kjøpet :D MED senterdeksler!!! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=854685 13", vet ikke boltsirkel på den bilen da. Er jo ikke sikkert de passer. Sjarmtroll det gitt.. hehe Bra salgsbeskrivelse :) "Lancia Autobianchi A112E m/Pirelli lettmetallfelger." Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg