Gå til innhold

Takk for meg folkens

Ranger emnet


Gromit

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jada det er fullt mulig og gjøre det unna på et par timer. Men så er jo timeprisen rimlig høy da om du ikke får gjort noe sjøl. Veit ikke hva de tar på audi for regreimskift på 95mod A6 2,5 tdi eller 2,3 bensin jeg?

 

7.000 på passat 1.8. A6 er vel 7.000-10.000 er stor forskjell av hva du vil ha med av deler osv da. dyre deler

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 142.000 for den og den hadde gått 120.000km. Bilen fikk skifta regreim nå i Juli. Blir nok en Volvo igjen med tid og stunder. Får jeg fast jobb med fet betaling etter endt skolegang så blir det 240 prosjekt. vær du trygg ;) woo. Ble en skikkelig flamewar det her hehe. Jeg vet om det med bærearmer siden fattern har hatt 2 stk. den svakheten i bærearma ble vist fikset i 2003. og den jeg kjøpte har fått skiftet det. Gleder meg vilt for den bilen var velholdt. Billigste V70 jeg fant når jeg så som hadde AC var 175.000 når jeg så sist. og jeg gidder ikke å dra ned til Oslo å se på biler. Det koster fort like mye som du må gi ekstra her på nordvestlandet og jeg vil gjerne se bilen uten å reise tur retur østlandet i tilfelle det er et vrak. Derfor. Å når den Passaten var så bra som den var med alle fulgte servicer, 17" sommer og skinninteriør så var jeg ikke i tvil! Jeg skal poste bilder når jeg får den (Fredag eller mandag) så får dere guttaboys (diehards) flame videre :)

 

:hug:

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 142.000 for den og den hadde gått 120.000km. Bilen fikk skifta regreim nå i Juli. Blir nok en Volvo igjen med tid og stunder. Får jeg fast jobb med fet betaling etter endt skolegang så blir det 240 prosjekt. vær du trygg ;) woo. Ble en skikkelig flamewar det her hehe. Jeg vet om det med bærearmer siden fattern har hatt 2 stk. den svakheten i bærearma ble vist fikset i 2003. og den jeg kjøpte har fått skiftet det. Gleder meg vilt for den bilen var velholdt. Billigste V70 jeg fant når jeg så som hadde AC var 175.000 når jeg så sist. og jeg gidder ikke å dra ned til Oslo å se på biler. Det koster fort like mye som du må gi ekstra her på nordvestlandet og jeg vil gjerne se bilen uten å reise tur retur østlandet i tilfelle det er et vrak. Derfor. Å når den Passaten var så bra som den var med alle fulgte servicer, 17" sommer og skinninteriør så var jeg ikke i tvil! Jeg skal poste bilder når jeg får den (Fredag eller mandag) så får dere guttaboys (diehards) flame videre :)

 

:hug:

 

Du veit at du får ettermontert AC for rundt 15000,- håper jeg.... Og du lar vel ikke en a/c avgjøre et bilkjøp??? I hvert fall ikke hvis det står mellom en gooood-Volvo og en j***a folkevogn?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå nå fyren få lov til å kjøpe åssen bil han vil! Årh, kverrulanter... :deng

 

Kan jo sitte taus og se på at en Volvo-kar går og sløser bort penga sine på noe sånn drit! Han kunne nå i alle fall kjøpt seg en BIL da! ooooooooffffffffff........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange rare meninger.....

 

Passat er en GOD bil! Det kan du ikke nekte på samme Faen om du er merkefanatiker eller ikke.

 

Noe trøbbel er det selvfølgelig med alle biler, Passat har du kanskje hørt om siden den solgte/selger en del mer enn Volvo.

 

Har selv en 745Tic 86 og en Passat 99 TDI og kjørecomforen i TDI en er bedre enn i Tic en. Artighetet er jo ett annet spørsmål da....

 

Har prøvekjørt en del biler, kan nevne Audi A6 02, Peugot 606 03, XC70 03, XC90 04, Passat 99-04, +++

 

Alle har sin sjarm og kjør og XC70 var den jeg satt best i og hadde veldig god kjørekomfor.

 

Men å "slakte" en forumsdeltager bare fordi han selger goførrn og kjøper en VW er jo helt tallentløst. (Min mening)

 

Kjøpte selv en Passat fordi Volvo desverre er dyrere(årsmodel/utstyr omtrent likt)

 

 

Og som sagt dette er kun min oppfatning av hele denne tråden.

 

Og til deg som kjøpte 1,8T GRATTIS med en kjempe bil!!

 

Mvh

Kim

Race, kjør forbi da vel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. var det en artikkel om fjortissforumet? Synes mange av dere er useriøse og useriøse innlegg driter jeg i. Takk for de siste innleggene. Bra det fins litt normale folk her.

 

Å montere AC å få det bra i en nyere bil er en oppgave selv mekanikere får frysninger av så det forslaget var nok ikke godt nok gjennomtenkt. Jeg skal kjøpe en bil som er fiks ferdig uten å måtte mekke på den. Ikke har jeg garasje, ikke har jeg mekkeplass og ikke har jeg tid da det kommer smått om litt.

 

jeg kjøpte bilen for det var den beste i den prisklassen jeg så etter i det tidspunktet jeg lette i. Passat er en god bil, fin er den faktisk også tiltross for sine feil. Sånt kan sies om alle merker. Volvo har sin akilleshæl de også. Må dere med 240 huske at b230 motoren ikke blir brukt lenger og de har litt mer tull med de nye modulmotorene sine. Alle merker har et elller annet.

 

Kommer det noe mer useriøse toskete møkkainnlegg fra noen av dere her så sletter jeg hele jævla tråden og rapporterer hvert enkelt frekke innlegg til moderatorene.

 

Takk for meg. Hyggelig å være en del av 240 samfunnet....

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår