ezzben Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 har problemer med at choken min holder et veldig høyt turtall etter litt kjøring,, når bilen går på tomgang kan jeg ha opptill 1700 omdreininger noe som gir meg problmer med å gire til revers uten at det skraper i girkassa... dette problemet har dukket opp de siste ukene så vet ikke hva som har skjedd,, er det bare å justere ned eller noe,, hvordan kan jeg gøre det,, har sett i haynes (bibelen) men finner ikke noe om justering, bare demontering og montering. :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ezzben Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 ingen som vet el?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwmaster Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Jeg hadde akuratt samme problem på min Golf! Det jeg gjorde var å bytte alle sikringene i bilen. Det var sikkert støv eller noe som gjorde at det ble masse motstand i de. Prøv å ta ut hele sikringsboksen og dypp den i diesel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ezzben Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 gjorde som du sa, rensa hver sikring og nå funker alt som det skal,, du må jo være haynes som skjønte så lett hva problemet var, du mottar herved en gylden skiftenøkkel..... :wave :wave :wave :wave :wave :wave :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg