Gå til innhold

usCARVOR

Ranger emnet


bmw-fannrem

Anbefalte innlegg

hellothere

 

Er det noen som har prøvd ut noe som kommer fra usCARVOR?

Forsterkere, høyttalere eller subber.

 

Har sett at det er diskutert litt om de på forumet her, men jeg har ikke sett noen som faktisk har testet det usCARVOR selger.

 

Er litt nysgjerrig på om det er bare bull det dem selger.

 

ps. uansett så har jeg ikke tenkt å bestille fra usCARVOR, det blir i såfall fra netthandelen.no

 

På forhånd takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.uscarvor.no er ingen reell sjappe, kun satt opp for å kunne fremvise en høy veilledende pris når luringer selger disse produktene på nettauksjoner som QXL og Netthandelen. Mange går dessverre på "bløffen" og kjøper dette til egentlig overpris og tror de har gjort et kupp.

 

Sku vært skutt hele gjengen :fire:

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reparerte en usCarvor forsterker for en kompis for et par dager siden. Han fikk den gratis siden den var ødelagt, så til å være gratis (25kr for en ødelagt transistor) var det en grei forsterker. Virket litt simpel, samtidig som jeg tviler på at det er 500 reelle watt. Sikringen var på 20A og effekt=SpenningxStrøm=240W

 

Hadde ALDRI betalt 2300 for en usCARVOR. Gå heller for feks. dynabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan virke som om det er et bra tilbud til å begynne med, men du kommer til å bli skikkelig skuffet, så vent heller til du har mer penger å rutte med, å kjøp deg noe mer kvalitet. Se på dynabel der finner du både to og fire kanalers forsterkere som sansynligvis vil holde til den bruken du har tenkt deg. Kjøp og Salg delen her på forumet har også mye snadder du kan kjøpe brukt til en forholdsvis billig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Den forsterkeren er på 4 x 20 watt RMS og er dermed like kraftig som CD-spilleren din (er faktisk samme type IC-chips inni), og har ingen sjans til å drive en 12" noe bedre enn CD-spilleren, dessverre.

 

Hadde du brukt 250,- ekstra, kunne du fått en ordentlig to-kanals forsterker som faktisk kan gi 150watt RMS brokoblet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsterkeren er på 4 x 20 watt RMS og er dermed like kraftig som CD-spilleren din (er faktisk samme type IC-chips inni), og har ingen sjans til å drive en 12" noe bedre enn CD-spilleren, dessverre.

 

Hadde du brukt 250,- ekstra, kunne du fått en ordentlig to-kanals forsterker som faktisk kan gi 150watt RMS brokoblet.

 

Om han kan borkoble forsterkeren vil han da få mer effekt enn spilleren kan gi..

 

Kan man forresten brokoble 2 ganger ? ( mao. fra 4 til 1 kanal)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis av meg hadde en UsCarvor forsterker på "500" watt RMS. BULLSHIT! Min MA-Audio forsterker som gir 200w RMS dreiv subben min bedre enn den driten der.

 

Styr unna, vent til du har mer penger og kjøp deg noe ordentlig. Det er dårlig kvalitet som ikke har en kjangs i helvette og levere det som står på esken.

 

Du får hva du betaler for, og kvalitet koster. Såklart finnes det gode tilbud og produkter som gir mye for pengene, men dette er for godt til og være sant, uansett faen. Greier jo ikke levere den effekten som står på eska engang.

 

Se hva feks Fosgate, US-Amps, Kicker osv osv tar for sine forsterkere med tilsvarende ytelse. Det er en grunn til at de koster 4-5 ganger mer enn UScarvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han kan borkoble forsterkeren vil han da få mer effekt enn spilleren kan gi..

Nei, den forsterkeren kan ikke brokobles, det er nemlig samme type forsterker som sitter i en vanlig CD-spiller, og dén kan som kjent ikke brokobles den heller, da dette som regel allerede er gjort internt i spilleren/forsterkeren (altså egentlig 8 x 10 watt som brokobles internt).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår