Gå til innhold

Blå Smart Roadster og Svart Fourfor Brabus

Ranger emnet


Phantom3D

Anbefalte innlegg

Så en blå roadster som hadde stoppa på ring 3 mot ryen? Var oppå en viking bil :(

 

Og så så jeg en Svart Smart Fourfor Brabus i byen, jeg kjørte bak.. prøvde å hilse med de forstod kanskje ikke helt det..? Kvelte motoren tre ganger i byen.. hehe

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en blå roadster som hadde stoppa på ring 3 mot ryen? Var oppå en viking bil :(

 

Og så så jeg en Svart Smart Fourfor Brabus i byen, jeg kjørte bak.. prøvde å hilse med de forstod kanskje ikke helt det..? Kvelte motoren tre ganger i byen.. hehe

 

Satt en stor blond kar som så veldig sur ut i en blå roadster i veikanten, mellom Økern og Bryn, sikkert samme? Kjørte forbi ca kl 8..

 

En helt svart forfour (brabus)? Har sett en på Majorstua, var skikkelig tøff. Nesten så jeg fikk lyst på en selv :D

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sykt egentlig, men Budget bilutleie på Gardermoen har 7 Smart Fourfor Brabus til utleie.. Hehe..

 

Er du heeelt sikker på det? Den første 4/4 brabus kom til Norge i midten av juli, og ble kjøpt av han som jobber med Smart på Autostern, den er helt sort, og 180hk... og går meget bra, lurer på om han ikke har solgt den nå forøvrig, og den er ikke billig. Vi snakker 350+ om du skal ha med alt utstyr, vet det er mange Brabus Optikk/edition biler i omløp, så det kan jo være det Budget har... Men jeg har ikke sett de selv, så skal ikke komme her og kommer her og si noe om de bilene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du heeelt sikker på det? Den første 4/4 brabus kom til Norge i midten av juli, og ble kjøpt av han som jobber med Smart på Autostern, den er helt sort, og 180hk... og går meget bra, lurer på om han ikke har solgt den nå forøvrig, og den er ikke billig. Vi snakker 350+ om du skal ha med alt utstyr, vet det er mange Brabus Optikk/edition biler i omløp, så det kan jo være det Budget har... Men jeg har ikke sett de selv, så skal ikke komme her og kommer her og si noe om de bilene...

 

Var nettopp på Autostern og prøvekjørte en Fortwo (morro å kjøre!) sammen med broren min. Snakka litt med Eirik som jobber med smart, og han sa han kjørte en sølvfarga ForFour Brabus som sto der. Så da er det nok flere i landet.

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp på Autostern og prøvekjørte en Fortwo (morro å kjøre!) sammen med broren min. Snakka litt med Eirik som jobber med smart, og han sa han kjørte en sølvfarga ForFour Brabus som sto der. Så da er det nok flere i landet.

 

Ja det kommer vel fler og fler, den sorte hørte til Ole M på Service Smart... De går sykt bra...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår