Mr.X Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Er det noen som noensinne har hørt om noen som har ødelagt bilen sin etter å ha montert kn filter? Noen som har skjært motoren sin pga støvpartikler????? Kjøp det billigste hvis det er så vanskelig da. Har ikke hørt om motor havari, men hørt om mange som har brukt for mye olje på filtere å drept luftmasse måleren. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Her kan dere lese en filtertest, og konklusjonen er at K&N slipper igjennom for mye støvpartikler. Her kan dere lese om en dynotest av bl.a. K&N og Green, hvor sistnevnte kommer best ut i test. Tja, I den første linken din er jo K&N alene som "effekt" filter mot en gjeng "std" filter og vil selvfølgelig filtrere mindre. Men det ga desidert den minste motstanden av dem alle. I den andre linken Blir jo ikke filtrering nevnt, og som jeg skrev tidligere, så fantes det filter som flowet mer enn K&N. Og merkelig nok så er han med siden som linken viser til også kompis med en som selger green og linken videre til denne selgeren. well Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 og konklusjonen er? er kn eller green å anbefale? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Jeg tror konklusjonen er at det er hipp som happ. jeg er iaf fornøyd med Green, og det holder seg pent hvis man er litt nøye og renser det ofte. PS! Hele WRC teamet til Subaru kjører med Green filter ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg